INSURTECH & MÜŞTERİ DENEYİMİ KONFERANSI

Sigortacılıkta müşteri deneyimi ve insurtech alanında ilk kez düzenlenen etkinlik, 33 Sigorta ve Emeklilik şirketinden 50'nin üzerinde yöneticinin katılımıyla gerçekleşti.

Genel 29.01.2020, 15:41 23.02.2022, 14:44
INSURTECH & MÜŞTERİ DENEYİMİ KONFERANSI

Türkiye'de ilk kez sigorta ve emeklilik sektöründen, müşteri hizmetleri ve müşteri deneyimini yöneten sektör profesyonelleri "insurtech" başlığında Nice Medya tarafından düzenlenen etkinlik kapsamında bir araya geldi. 


26 Şubat'ta Moda Kayıkhane gibi özel bir mekanda buluşan sektör profesyonelleri, müşteri deneyimi alanında en yeni teknolojileri ve uygulamalarını dinleme imkanı bulurken aynı zamanda sektör değerlendirmesi de yaptılar. 
Türkiye'nin en büyük 33 sigorta ve emeklilik firmasından, Dijital Operasyon Bölüm Müdürleri, Müşteri Deneyimi Müdürleri, Müşteri Hizmetleri Müdürleri ve CRM Müdürü gibi doğrudan müşteri ile temas eden ünvanlara sahip 56 yönetici ilk kez kendilerine özel başlıkları dinlemek ve tartişmak üzere buluştu.

Buluşmaya destek veren; Sestek, Sistaş, Metis Bot, CMC Turkey, Tempo ve Genesys markalarının konuşmacıları;

  • Ses Teknolojileri ve Yapay Zeka (İmaj tanıma, kimlik doğrulama ve sesten kimlik doğrulama)
  • Acente ve Sigorta Şirketleri arasındaki Data Kullanımı ve Analizi
  • WhatsApp ve Chat entegrasyonu
  •  Back Ofis çalışmalarında zaman ve çalışan tarafındaki maliyet ve verimlilik
  • Şikayet Yönetiminde Mevcut Yapı
  • Sigortacılıkta Akıllı CRM Tool’ları 
  • Outsourcing
  • Görüntülü Görüşme ve Video Ekspertiz
  • Sigortacılıkta Dijital Asistan Kullanımı
  • Veri Analizi
  • Fraud’da  Yapay Zeka ve Yeni Teknolojiler

gibi katılımcıların gündemini oluşturan başlıklarda teknoloji ve süreç yönetimine dair önemli bilgiler paylaştılar. 


Program 

13:30 – 13:55 KAYIT

13:55 - 14:00 Hoşgeldiniz Karin Erkan, Nice Medya Satış Müdürü

 

14:00 – 14:45 Panel; Sektörel Müşteri Deneyimi Değerlendirmesi

Moderatör: Eylem Gün, Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni 

Panelistler : Nehir Aksın /Fiba Emeklilik GMY

Ata Hascan /  Aksigorta Dijital Operasyon Merkezi Bölüm Müdürü 

 

14:45 - 15:00 Sigortanın Hızını Artıracak Yeni Buluş Yapay Zeka mı?

Ender Ertuğral, AXA Sigorta Müşteri Deneyimi Direktörü

Selin Özbalmumcu, Sestek Türkiye Satış Müdürü

 

15:00 - 15:15 Sigortacılıkta Robotik Dönüşüm

Ogan Atasagun / CMC Turkey

 

15:15 - 15:40 KAHVE MOLASI

 

15.40 – 16:05  Dijital Dünyada Video ve Fotoğrafla Kimlik Doğrulama / Müşteri Deneyiminde Yapay Zeka Uygulamaları /CRM Modülü, Dijital Marketing 

Kerem Çadırcı   - Sistaş Genel Müdür Yardımcısı

 

16:05 - 16:20  Sigorta -  Emeklilik Sektöründe Yapay Zeka Tabanlı Dijital Asistan Örneği

Ahmet Bahar ,   MetisBot Kurucu Ortak

Hakan Güngör , MetisBot Kurucu Ortak 

 

16:20  – 16:35 Dönüşüm Elçisi Olmak 

Burçin Sözütok, Tempo İcra Kurulu Üyesi,  Satış ve Pazarlama 

 

16:35 - 16:50 Sigortacılıkta Müşteri Deneyimini İyileştirme ve İş Verimini Artırma

Enda Kesim, Satış Yöneticisi, Genesys Türkiye

 

16:50 - 17:00 Ayrılmaz İkili : Ses Analizi ve Müşteri Deneyimi

Nur Kılıçlı, Sestek Sigorta Sektörü Müşteri Yöneticisi 

 
17: 00 Kokteyl 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@