Yeni İçerikler
19 September 2019
HomeDijital DönüşümGenerali, yeni dijital platformuyla acentelerin iş süreçlerini kolaylaştıracak

Generali, yeni dijital platformuyla acentelerin iş süreçlerini kolaylaştıracak

Müşteri deneyiminin en önemli adımlarından biri olan dijitalleşme konusunda önemli bir adım atan Generali Sigorta, sigortacılık sektöründe aracılık kurumundan dolayı karmaşık bir yapıya sahip olan müşteri deneyimi yaratma sürecini en başından ele alarak acentelere özel tasarladığı yeni dijital platformu “GATE” ile, acentelerin ofislerinden ya da istedikleri her yerden mobil olarak tüm sigortacılık faaliyetlerini yürütebilmelerine olanak sağlayacak.

Türkiye’de 150 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren ve dünyanın önde gelen sigorta kuruluşlarından olan Generali Sigorta, acentelerin iş yapış biçimlerini değiştirecek ve kolaylaştıracak yepyeni bir dijital platform olan GATE’i hayata geçirdi. Sunduğu birçok yeni uygulama ile acentelerin iş süreçlerine yenilik getirecek GATE, acentelerin Generali Sigorta ile ilgili tüm işlemlerini yürütebilecekleri tek bir platform olma amacıyla tasarlandı. Yeni platform sayesinde acenteler, ofislerinden ya da istedikleri her yerden ve her cihazdan Generali Sigorta ile ilgili tüm sigortacılık faaliyetlerini yürütebilmelerine olanak sağlayacak.

Generali Sigorta’nın “Bildiğin Gibi Değil” mottosu ile yaşadığı dönüşüm ekseninde lanse ettiği GATE, Generali’nin acentelerine hızlı ve kolay bir deneyim sunacak. Generali Acenteleri dijital platformda yer alan akıllı üretim ekranları, yeni acente raporları, performans yönetim sistemi, online duyurular, online eğitimler ve talep takip sistemi ile daha iyi hizmet verebilecek ve daha hızlı ve kolay hizmet sunmasını sağlayacak.