Yeni İçerikler
19 September 2019
HomeDijital DönüşümHepsiburada’dan “WhatsApp” üzerinden müşteri hizmetleri

Hepsiburada’dan “WhatsApp” üzerinden müşteri hizmetleri

Hepsiburada, e-ticaret sektöründe ilki gerçekleştirerek , “WhatsApp Business” üzerinden müşteri hizmetleri uygulamasını başlattı.

Hepsiburada, müşteri hizmetleri servisini artık WhatsApp Business üzerinden de sağlıyor. 08.00 – 24.00 saatleri arasında 0850 252 40 00 numarasından hizmet veren WhatsApp hattı ile Hepsiburada, her an ve her ortamda müşterilerine anlık, pratik hizmet sunuyor.

Hepsiburada’nın sunduğu bu yeni hizmet sayesinde interaktif yazışma ile müşteri kayıtlarına daha hızlı ulaşılabiliyor ve uygulamanın sunduğu fotoğraf paylaşımı hizmetinden de yararlanılabiliyor.

Ofiste veya toplu taşımada WhatsApp

Hepsiburada müşterileri özellikle ofis veya toplu taşıma gibi telefonla konuşmanın zor olabileceği yerlerde müşteri hizmetlerine WhatsApp uygulaması üzerinden yazışarak kolayca ulaşabiliyor. WhatsApp Business üzerinden Hepsiburada Müşteri Hizmetleri ekibine ulaşan kullanıcılar tüm satış öncesi ve sonrası desteği bu hattan alabiliyor.

Yeni servis ile ilgili konuşan Hepsiburada Müşteri Deneyimi Direktörü Göksu Tugay, “Türkiye’de dijital dönüşümün öncüsü Hepsiburada olarak müşterilerimizi daima işimizin odak noktasında tutuyoruz. Müşterilerimize bir yandan ürün çeşitliliğimiz ve teknolojik alt yapımızla kolay ve pratik alışveriş imkânı sunarken, öte yandan da onların alışveriş deneyimlerini sürekli iyileştirmeyi sürdürüyoruz. Bu kapsamda müşterilerimize sunduğumuz self-servis seçeneklerini çoğaltarak onlara hem daha kısa zamanda hem daha hızlı hem de kullanmayı en fazla tercih ettikleri yöntemle bize ulaşmalarına olanak tanıyoruz.” ifadelerini kullandı.