Yeni İçerikler
26 February 2021
HomeAtamalarMasdaf’tan Müşteri Memnuniyetini Artırma Hedefine Yönelik Transfer

Masdaf’tan Müşteri Memnuniyetini Artırma Hedefine Yönelik Transfer

Enerji ve su kaynaklarının korunmasını misyon edinerek geliştirdiği pompa teknolojileri ile sektörünün lider firması olan Masdaf, yönetim kadrosunu güçlendirecek önemli bir transfer gerçekleştirdi. “Masdaf Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü” görevine Hüseyin İPEKOĞLU getirildi.

İstanbul Teknik Üniversitesi Makine Mühendisliği bölümünden mezun olan İPEKOĞLU, iş hayatına 1997 yılında TemSA’da Servis Mühendisi olarak başladı. TemSA’da 5 yıl süren kariyerinin ardından sırasıyla; Alarko Carrier’da Müşteri Hizmetleri Şefi ve Müdürü, İklimSA’da Satış Sonrası Hizmetler Müdürü, Draeger Medikal’de Servis Müdürü, TLC Klima’da Direktör ve Tip-Tek A.Ş.’de Genel Müdür olarak görev aldı.

Masdaf’tan yapılan açıklamada, Türkiye pompa sektörünün lider firması olarak hem yurt içinde hem de ihracat yaptıkları 65’ten fazla ülkede, müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarmayı hedefledikleri, bunun gerçekleşmesini sağlayacak en önemli organizasyonun ise satış sonrası hizmetler olduğu belirtildi.