Ofix.com 3.000'i aşkın müşterisinin 'bir çayını içti'

Müşteri memnuniyeti konusunda bir çalışma başlatan Ofix. com, bu kapsamda “bir çayınızı içelim” önerisiyle 3 bini aşkın kurumsal müşterisini ziyaret etti, 2018 yılında da müşterilerinden gelen 43 bin 300 çağrıya anında yanıt verirken, toplam 7 milyon 300 bin saniye konuştu.

Müşteri Deneyimi 25.04.2019, 14:03 25.04.2019, 14:03
Ofix.com 3.000'i aşkın müşterisinin 'bir çayını içti'
Müşteri memnuniyeti konusunda bir çalışma başlatan Ofix.com, bu kapsamda “bir çayınızı içelim” önerisiyle 3 bini aşkın kurumsal müşterisini ziyaret etti, 2018 yılında da müşterilerinden gelen 43 bin 300 çağrıya anında yanıt verirken, toplam 7 milyon 300 bin saniye konuştu.

Yeni yıl ile birlikte OfixPlus uygulamasını başlatan ofis sarf malzeme tedariki pazarı oyuncusu Ofix.com, bu kapsamda İstanbul, Ankara ve Bursa’da 3 bini aşkın kurumsal müşterisini “bir çayınızı içelim” önerisiyle ziyaret etti. OfixPlus uygulaması ile aktif müşteri sayısını iki katına çıkarmayı hedefleyen Ofix.com, 2018 yılında müşterilerinden gelen 43 bin 300 çağrıya anında yanıt verirken müşterileriyle toplam 7 milyon 300 bin saniye konuştu. 6 yılda 200 binin üzerinde tüketiciye dokunan Ofix.com kırtasiyeden teknolojiye, kartuş ve tonerden gıdaya, temizlik ve mobilyadan yapı markete kadar yayılan 7.500’ü aşkın ürünü müşterilerine sunuyor.

“30 saniyede ulaşabilecekleri müşteri temsilcisi atıyoruz”

Kurulduğu günden bu yana hem bireysel hem de kurumsal müşterilere hizmet verdiklerini belirten Ofix.com CEO’su Gürkan Uğraş, “Yaptığımız araştırmada özellikle kurumsal müşterilerimize kendimizi daha iyi anlatmamız gerektiğine ilişkin neticelere vardık. Buradan hareketle de kendimizi, bizi unutmaya başladığını hissettiğimiz kurumsal müşterilerimize tekrar hatırlatmak istiyoruz. OfixPlus, bu yolda bizim önümüzü açacak bir uygulama” dedi. Kurumsal müşteriler ile önce bir çay içip, sonrasında ise onları OfixPlus dünyası ile tanıştırdıklarını kaydeden Gürkan Uğraş, “Onlar için en büyük kolaylık 30 saniye içerisinde ulaşabilecekleri kendilerine özel bir müşteri temsilcisi atıyor olmamız. Bu sayede alışveriş yaparken takıldıkları sorunları rahatlıkla aşarak işlemlerine gönül rahatlığı ile devam edecekler. Bir günde teslim ve ay sonu raporlama gibi zamandan tasarruf ettiren diğer faydalarımız OfixPlus’ta da aynen devam ediyor” dedi.

“Alışverişte internetin soğukluğunun üstesinden gelmeliyiz”

Kurumsal müşterilerin alışveriş sırasında ya da sonrasında yaşayacağı her türlü problemi Ofix.com ekibi ile birlikte çözebileceğine inanmasını istediklerini belirten Gürkan Uğraş, “Biz müşterilerimizle iletişimimizi daha güçlü kılmayı arzu ediyoruz. Alışveriş sırasında internetin soğukluğunun üstesinden gelmemiz lazım. Amacımız kurumsal şirketlerde satın alma yapan insanların alışveriş yapmalarını kolaylaştırarak, onları internet alışverişine alıştırmak. OfixPlus sayesinde onları ekran ile baş başa bırakmamış oluyoruz.” diye konuştu.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@