VESTEL MÜŞTERİ HİZMETLERİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE YİNE BİRİNCİ

Vestel Müşteri Hizmetleri, 08 Mart 2019’da Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markalarının belirlendiği 

Müşteri Deneyimi 15.03.2019, 16:52 15.03.2019, 16:52
VESTEL MÜŞTERİ HİZMETLERİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNDE YİNE BİRİNCİ

Vestel Müşteri Hizmetleri, 08 Mart 2019’da Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markalarının belirlendiği ŞikayetVar A.C.E Awards 2019’da yarıştığı Beyaz Eşya, Elektronik ve Akıllı Telefon kategorilerinde “Diamond” ödülün sahibi oldu.



Vestel'in  6 yıldır birincilik koltuğundaki yerini koruduğu ödül hakkında Vestel yetkilileri tarafından şu açıklamalarda bulunuldu.: "Türkiye’de hangi markalar müşteri memnuniyetine çok önem veriyor ve gelen şikâyetlerini iyi yönetiyor? sorularının yanıt bulduğu, Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformundaki bu  sürdürülebilir başarı ile gurur duyuyor, emeği geçen tüm arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz."

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@