Doğuş Otomotiv’den Müşteri ve Çalışan Deneyimi İçin "Dijital Santral Projesi"

Doğuş Otomotiv, yetkili satıcı ve servisleri için Dijital Santral projesi hayata geçirdi.

Otomotiv 20.04.2022, 13:43 20.04.2022, 13:53 Eylem gün
Doğuş Otomotiv’den Müşteri ve Çalışan Deneyimi İçin "Dijital Santral Projesi"

Dijital iletişim altyapısı sistemlerinin iyileştirilmesini sağlamak amacıyla Vodafone ortaklığıyla hayata geçirilen “Dijital Santral Projesi”, santral sistemini yenilemek isteyen tüm Yetkili Satıcı ve Servislere adapte edilebiliyor ve sistemden yararlanmalarına imkan tanıyor. 

Network altyapılarının yenilenmesinin ardından kurulan yeni santral sistemi, halihazırda ve gelecekte yapılması planlanan tüm dijital iletişim projelerinin hızlı ve kolay bir şekilde adaptasyonuna da olanak sağlıyor. Proje sayesinde; Dijital (Bulut) Santral Özellikleri ve kazanımları, görüşmelerin kayıt altına alınarak gerekli durumlarda dinleme yapılabilmesi, hızlı uygulanabilir IVR menülerinin tasarlanabilmesi, Turkuaz (Doğuş Otomotiv entegre bilgi sistemi) entegrasyonu ile arayan müşterinin tanıması, ismi ile hitap edilebilmesi, CRM Projelerine kolay entegrasyon sağlanarak, aranan müşterilerin takibi ve projelerin kalite ölçümünün yapılabilmesi gibi avantajlar elde ediliyor. Sistem müşterinin sesli mesaj bırakabilmesi ve en son görüşme yaptığı kişiye yönlendirilmesi gibi hizmetleri de sunuyor. Detaylı anlık çağrı raporları sayesinde cevapsız çağrılara aynı gün geri dönüş yapılabilmesi ve cevap vermeyen telefon numaralarının görüntülenebilmesi gibi imkanlara sahip sistemde, birden çok bölgeye sahip olan bayilerin tek bir rehber üzerinden birbirlerine ulaşabilmeleri ve ücretsiz olarak konuşabilmeleri de sağlanıyor. 

Ek uygulama Softphone ile Müşterilerin yanı sıra Çalışan Memnuniyeti de Hedefleniyor

Projeye ek olarak uygulamaya alınabilen Softphone uygulaması da telefon görüşmelerinin bilgisayar üzerinden yapılabilmesini, müşteri aradığında ya da arandığında müşteri kartının otomatik açılabilmesini ve danışmanın molada ya da izinde olduğu zamanlarda kendisine düşen çağrıları askıya alabilmesini sağlıyor. 

Operasyonel Verimlilik Artacak

Doğuş Otomotiv’in tüm marka ve yetkili satıcılarıyla entegrasyonunu sağlayan bilgi sistemi Turkuaz‘a uyumlu çalışarak izinli müşteriler için veri toplama, veri analizi, raporlama ve dijital uygulamalara uyumluluğa imkân veren sistem sahada çalışanlar için de avantajlar sunuyor. Proje kapsayıcılığıyla operasyonel verimliliğin artmasına katkıda bulunacak. Bütün cihazların network altyapılarına dâhil olması sayesinde 7/24 herhangi bir sorun anında fark edilerek çözüm için harekete geçilebilecek.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@