Adel, Pazarlama Etkinliklerinde Sektörle Buluşuyor

Adel, tüketici davranışlarındaki beğeni ve değişiklikleri gözlemleyerek geliştirdiği yeni ürün portföyünü farklı pazarlama etkinlikleriyle tanıtıyor. Kırtasiye sektörünün güvenilir markası Adel, yurtiçinde ve yurtdışında gerçekleştirdiği satış ve pazarlama etkinlikleriyle sektörün nabzını tutuyor Türkiye yazım, çizim, boyama ürünleri pazarının lideri Adel Kalemcilik, yurtiçi ve yurtdışı pazarlarında varlığını güçlendiren aktivitelerine aralıksız devam ediyor.

Perakende 14.02.2019, 17:24 14.02.2019, 17:24
Adel, Pazarlama Etkinliklerinde Sektörle Buluşuyor
Adel, tüketici davranışlarındaki beğeni ve değişiklikleri gözlemleyerek geliştirdiği yeni ürün portföyünü farklı pazarlama etkinlikleriyle tanıtıyor.

Kırtasiye sektörünün güvenilir markası Adel, yurtiçinde ve yurtdışında gerçekleştirdiği satış ve pazarlama etkinlikleriyle sektörün nabzını tutuyor

Türkiye yazım, çizim, boyama ürünleri pazarının lideri Adel Kalemcilik, yurtiçi ve yurtdışı pazarlarında varlığını güçlendiren aktivitelerine aralıksız devam ediyor. Şirket, 22 Ocak’ta başlayan ve 17 Şubat’a kadar devam edecek olan satış ve pazarlama etkinlikleriyle Türkiye’de 15 ilde iş ortaklarıyla bir araya geliyor. Portföyünde yer alan yüzlerce ürün ve hizmetlerini etkinlik süresince tanıtacak olan Adel, aynı zamanda indirim ve kampanyalarla ziyaretçilerine özel fırsatlar sağlıyor.

Ürünlerinde yüksek kaliteyi ve ürün güvenliğini hedefleyen, tüketici sağlığına ve doğal çevreye saygıya önem veren Adel, portföyündeki ürünlerini güçlü bir satış ağı ile tüm Türkiye'ye sunuyor.

Sektörden binlerce ziyaretçinin ağırlandığı pazarlama etkinliklerinde, Adel Kalemcilik’in 50. Yılını anlatan özel bir alan da bulunuyor. Tanıtım aktivitelerine 22 Ocak’ta Lüleburgaz ve Sakarya’da başlayan şirket, 25-27 Ocak arasında İstanbul Anadolu ve Adana’da, 29-30 Ocak’ta Samsun ve Diyarbakır’da, 1-3 Şubat arası Gaziantep ve İzmir’de, 5-6 Şubat’ta Trabzon, Elazığ ve Denizli’de, 8-10 Şubat arası Bursa ve Ankara’da, 15-17 Şubat arası ise Konya, Antalya ve İstanbul Avrupa’da devam edecek.

Adel’in en yeni ürünleri Avrupa’da

Adel Kalemcilik, ihracat kanallarını genişleterek global pazardaki varlığını güçlendirme hedefiyle yurtdışı faaliyetlerine de devam ediyor. Şirket, farklı yaş gruplarına ve ilgi alanlarına göre tüketici davranışlarındaki beğeni ve değişiklikleri gözlemleyerek geliştirdiği yeni ürün portföyünü Avrupa’nın en büyük kırtasiye fuarı Paperworld’de tanıtıyor. 26-29 Ocak tarihleri arasında Frankfurt’ta düzenlenen fuarda Adel, sektörle bir araya gelirken yurtdışı pazarında da görünürlüğünü artırıyor.

 

 

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@