Yeni İçerikler
19 September 2019
HomeOtomotivRenault MAİS Müşteri Hizmetleri ile 4 Ödül Aldı

Renault MAİS Müşteri Hizmetleri ile 4 Ödül Aldı

Renault MAİS, Contact Center World yarışmasında 4 ödüle layık görüldü.

Renault MAİS, Diyalog kapsamında verdiği hizmetler ile;

En iyi Müşteri Hizmetleri, En İyi Sosyal Medya Yönetimi ve En İyi Teknoloji/İnovasyon kategorilerinde 3 altın madalya; En İyi İletişim Merkezi (Medium) kategorisinde ise gümüş madalya ile ödüllendirildi.

Renault MAİS, OYAK’ın müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 2,5 yıl önce attığı dijital dönüşüm doğrultusunda müşterilerine Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile hizmet veriyor.