Yeni İçerikler
28 November 2020
HomeBankaTEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda ‘Altın Madalya’

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda ‘Altın Madalya’

Türk Ekonomi Bankası (TEB), Contact Center World Awards tarafından 3 farklı dalda Altın Madalya ile ödüllendirildi. TEB Çağrı Merkezi “En İyi Müşteri Hizmetleri”, “En iyi Satış Kampanyası ve Yapısı” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinde Altın Ödüller’in kazananı oldu.

TEB, müşterilerine sunduğu hizmetlerle sesli yönlendirme, self servis fonksiyonlarının artırılması, ve konuşma analitiği gibi uygulamalarıyla “Contact Center World 2020” Ödüllerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgeleri finallerinde 3 farklı kategoride Altın Madalya kazandı. Buna göre TEB “En İyi Müşteri Hizmetleri”, “En iyi Satış Kampanyası ve Yapısı” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinin kazananı oldu.

TEB Çağrı Merkezi’nin her yıl kendini biraz daha geliştirdiğini belirten TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, “Sektör için çok büyük bir önem taşıyan Contact Center World Awards tarafından ödüllendirilmekten mutluluk duyuyoruz. Bu yılın özel durumu nedeniyle müşterilerimize, bankacılık işlemlerini mümkünse dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimiz üzerinden gerçekleştirmeleri yönünde çağrılarda bulunmuştuk. Bu süreçte “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinde birinci seçilmek bizleri çok gururlandırdı. Keza “En İyi Satış Kampanyası ve Yapısı” dalında aldığımız ödül de TEB’in, müşterilerinin talep ve isteklerine ne kadar doğru karşılık verdiğimizin de başka bir göstergesi oldu. Önümüzdeki dönemde de bu alandaki çalışmalarımızla müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz” dedi.