'Koşulsuz Müşteri Mutluluğu için Mağazalarla Sınırlı Kalmamız Mümkün Değil'

Beymen dijital yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Tüm mağazalarındaki satış danışmanlarının kullanacağı “Asistanım” cihazları ile müşterilerine özel ve farklı bir alışveriş deneyimi yaşatmaya hazırlanan Beymen, mağazacılıkta sınırları kaldırarak online ve offline dünyaları birleştiriyor.

Teknoloji 05.12.2016, 14:56 05.12.2016, 14:56
'Koşulsuz Müşteri Mutluluğu için Mağazalarla Sınırlı Kalmamız Mümkün Değil'
Beymen dijital yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Tüm mağazalarındaki satış danışmanlarının kullanacağı “Asistanım” cihazları ile müşterilerine özel ve farklı bir alışveriş deneyimi yaşatmaya hazırlanan Beymen, mağazacılıkta sınırları kaldırarak online ve offline dünyaları birleştiriyor. Beymen satış danışmanları, “Asistanım” aracılığıyla ürün gamı ve stok durumunu kontrol ederek, ürün mağazada bulunmasa dahi satış işlemi gerçekleştirerek müşterinin adresine ulaştırıyor.

Alışveriş deneyimini mükemmelleştirmek ve koşulsuz müşteri mutluluğu için öncü çalışmalar geliştiren BEYMEN, “Asistanım” ile mağazacılıkta bir devrime daha imza atıyor. Mağazalar arası sınırları ortadan kaldıran mobil cihazlar ile satış danışmanları kendi mağazaları dışındaki diğer BEYMEN mağazalarındaki stok ve ürünleri anlık olarak kontrol edebiliyor, ürün kendi mağazasında bulunmasa dahi satışını gerçekleştirilerek en kısa sürede müşterinin adresine ulaştırıyor ya da müşteri ürünü tercih ettiği mağazadan teslim alabiliyor. Satış danışmanları, ayrıca güncel kampanya ve ürün bilgilerine de cihaz üzerinden anında ulaşarak müşterileri bilgilendiriyor.

Asistanım uygulaması ile daha kolay ve hızlı bir alışveriş devrinin başladığını söyleyen Boyner Grup Perakende Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Elif Çapçı, “Koşulsuz müşteri mutluluğunu sağlamak için artık mağazalarla sınırlı kalmamız mümkün değil. Asistanım ile Beymen’in yıllardır müşterilerine sunduğu eşsiz alışveriş deneyiminde mağaza ve online dünyayı tam anlamında birleştiriyoruz. Geçtiğimiz yıl yenilediğimiz Beymen.com 100 milyon TL’ye yaklaşan cirosu ile bu yıl en büyük üçüncü mağazamız konumunda. Online kanallardan yaptığımız satış cironun %.10u’na yaklaştı. Yaptığımız dijital yatırımların doğru işlediğini gösteren “Accenture Dijitalleşme Endeksi” sonuçlarına göre Beymen, Türkiye’de en hızlı dijitalleşme başarısı gösteren şirketler arasında yer aldı. Yenilenen Beymen mobil appten sonra şimdi de ‘Asistanım’ ile mağaza ve online dünyayı birleştirdik. Yani mağazacılığın sınırlarını kaldırdık. Beymen’in öncülüğünü yaptığı bu projeyi kademeli olarak tüm grup şirketlerimizde de kullanacağız. Dijital yatırımlarımız önümüzdeki dönemde aynı hızla devam edecek” dedi.

“Asistanım” ile Kasada Beklemeye Son


Boyner Grup için özel olarak geliştirilen ve yüzde 100 yerli olan “Asistanım” uygulaması ile satış danışmanları, ürün barkodunu okutarak müşteriyi cep telefonu numarasıyla tanımlayarak bir sepet oluşturuyor. Müşteri kasaya geldiğinde ise ürünleri hazırlanmış oluyor. Müşteriler, aldıkları ürünlerin adreslerine gönderilmesini veya mağazadan teslimatını seçebiliyor. Satış danışmanlarının kullandığı mobil cihazdan kasaya yönlendirilen siparişler, müşterilerin kasadaki bekleme süresini minimuma indiriyor. Stok kontrolü dışında içinde ödeme sistemi de bulunmasıyla fark yaratan ve İlk olarak Erenköy ve İstinyepark Beymen mağazalarında hizmete giren “Asistanım”, Ocak 2017 de tüm Beymen’lerde ardından Boyner Grup şirketlerinin tamamında ve tüm Türkiye’ye yayılarak mağazacılıkta devrim yaratmaya hazırlanıyor.

 

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@