Müşteri memnuniyetinde sağladığı kalite, Pronet'e bir ödül daha getirdi

Müşteri odaklı hizmetlerinin kalitesi daha önce pek çok prestijli ödül ile onaylanan Pronet, son olarak Stevie Awards 2017’de “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü. Pronet ekibi 21 Ekim’de Barselona’da düzenlenen tören ile ödüllerine kavuştu.

Teknoloji 24.10.2017, 09:21 24.10.2017, 09:21
Müşteri memnuniyetinde sağladığı kalite, Pronet'e bir ödül daha getirdi
Müşteri odaklı hizmetlerinin kalitesi daha önce pek çok prestijli ödül ile onaylanan Pronet, son olarak Stevie Awards 2017’de “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görüldü. Pronet ekibi 21 Ekim’de Barselona’da düzenlenen tören ile ödüllerine kavuştu.


Daha önce, “Dünyanın En İyi Müşteri Deneyimi” dahil prestijli pek çok ödülün sahibi olan Pronet, son olarak 60 ülkeden katılımın gerçekleştiği Stevie Awards’ta “Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi” kategorisinde ödüle layık görülmüştü. Marka, 21 Ekim’de Barselona’da düzenlenen tören ile ödülünü teslim aldı.

Sorunların tek seferde çözülme oranı yüzde 80’e çıktı

Pronet, Stevie Awards’ta bu kez Super Agent projesiyle ödülün sahibi oldu. Proje sayesinde, Pronet’i arayan bir kullanıcı, sorunu her ne olursa olsun, farklı çalışanlara konuyu tekrar tekrar anlatmak zorunda kalmadan tek bir temsilci ile irtibatta kalarak çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabiliyor. Böylece uzun bekleme süreleri ve şikayetler azalıyor, müşteri deneyimi zirveye taşınıyor. Bu durum rakamlara da yansıyor. Proje öncesindeki döneme göre merkeze ulaşan çağrı sayısı yüzde 40’a yakın oranda artmış olmasına rağmen, sorunların tek seferde çözülme oranı yüzde 55’ten yüzde 80’e çıkmış durumda.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@