Vodafone'dan 2018'de Müşterilerine Dijital Deneyim

Türkiye’de 12 yıldır faaliyet gösteren ve toplam yatırımları 21 milyar TL’yi aşan Vodafone, 2018’de de “dijital telekom operatörü” olma hedefiyle çalışmalarını sürdürdü. Yaptığı her işin merkezine müşterilerini yerleştiren Vodafone, abonelerine genişbant teknolojilerinde sahip olduğu global deneyimin yanı sıra en iyi hizmeti sunmaya devam etti.

Perakende 07.01.2019, 23:44 07.01.2019, 23:44
Vodafone'dan 2018'de Müşterilerine Dijital Deneyim
Türkiye’de 12 yıldır faaliyet gösteren ve toplam yatırımları 21 milyar TL’yi aşan Vodafone, 2018’de de “dijital telekom operatörü” olma hedefiyle çalışmalarını sürdürdü. Yaptığı her işin merkezine müşterilerini yerleştiren Vodafone, abonelerine genişbant teknolojilerinde sahip olduğu global deneyimin yanı sıra en iyi hizmeti sunmaya devam etti. Vodafone’lular, 2018’in ilk 9 ayında 752.116 TB data kullandı.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, 2018 yılında da mükemmel müşteri deneyimi sağlama hedefiyle abonelerine genişbant teknolojilerindeki global deneyimini ve en iyi hizmeti sunmayı sürdürdü. Sabit, mobil ve içerik servislerini de kapsayan toplam telekomünikasyon hizmetleri geliştirmeye odaklanan Vodafone, müşterilerine ihtiyaç duydukları hizmetler konusunda daha fazla seçenek ve daha yüksek kalite sunmaya devam etti. Vodafone Türkiye’nin 23,7 milyonmobil abonesi, 2018’in ilk 9 ayında 752.116 TB data kullandı. (1)Ocak-Eylül 2018 dönemine ait rakamlardır.

Vodafone Red’lilere 440 milyon TL’lik fayda sağlandı

Dijitalleşmeye dayalı kullanım alışkanlıklarıyla öne çıkan Vodafone Red’liler, son 1 yılda 298,6 milyon GB mobil internet kullandı, 21,3 milyar dakika konuştu, 3,3 milyar SMS attı. Vodafone Red tarifelerine entegre edilen Vodafone Pass ek paketleriyle 1,9 milyon kişikotasından yemeden özgürce internete girdi ve 67 milyon GB mobil internet tüketti. Aylık internet kullanımı ortalama 9,7 GB'a ulaşan Vodafone Red’lilerin akıllı telefon sahipliği oranı ise %96’yı buldu. Tarifedeki dakikalarıyla 23 ülkeyi tıpkı Türkiye’yi arar gibi arayarak 136 milyon TL tasarruf eden Red’liler, yurtdışına seyahat ettiklerinde ise tarifelerindeki ses, internet ve SMS haklarını 104 ülkede Türkiye'deki gibi özgürce kullanma imkânı sunan Her Şey Dahil Pasaport hizmeti ile 1 milyar TL tasarruf etti. Red müşterilerine 1,1 milyar TL’siyurtdışı faydalarıyla, 42 milyon TL’si GSM dışı faydalarla ve 3,9 milyon TL’si içerik servisleriyle olmak üzere yaklaşık 1,2 milyar TL’lik fayda sağlandı.

Vodafone FreeZone’luların bütçesine 86 milyon TL katkı sağlandı

Vodafone’un “Saçma güzel” sloganıyla yenilediği FreeZone platformuyla son 8 yıldagençliğe yaptığı yatırım tutarı 196 milyon TL'ye ulaştı. FreeZone aracılığıyla sadece müziğe yapılan yatırım tutarı 100 milyon TL’yi bulurken, FreeZone platformunun sunduğu avantajlarla gençlerin bütçelerine 8 yılda 86 milyon TL katkı sağlandı. Vodafone FreeZone’un Facebook ve Twitter hesaplarından yapılan iletişimlerle 25 milyonun üzerinde kişiye ulaşılırken, 148 binin üzerinde Vodafone FreeZone’lu da gençlere özel Spotify tekliflerinden yararlandı. Diğer yandan, esporda hedef büyüten Vodafone, dünyada 100 milyonu aşkın kullanıcısı bulunan online oyun devi Riot Games ile işbirliğine giderek League of Legends Türkiye Şampiyonluk Ligi’ne ismini verdi. Espor pazarına bugüne kadar 10 milyon TL’lik yatırım yapan Vodafone, bu süreçte 15 milyon gence ulaştı.

Vodafone FreeZone Stüdyo bir yaşını doldurdu

Vodafone FreeZone markasıyla gençlerin ortak tutkusu müziği sahiplenen Vodafone’un müziğin dijitalleşmesi için kurduğu Vodafone FreeZone Stüdyo bir yaşını doldurdu. Birinci yılında yaklaşık 8,5 milyon TL yatırım yapılan stüdyo, bu süreçte 5 online konsere ev sahipliği yaparken, bu konserlerle Türkiye’nin dört bir yanında 2,5 milyona yakın izlenmeoranına ulaştı. Online konserlerde 12 saat canlı kayıt yapıldı. Türkiye'nin yeni genç sesini seçmek üzere 2018’de ilki düzenlenen FreeZone Stüdyo Son Ses Online Müzik Yarışması’na yaklaşık 3.500 başvuru alındı. Vodafone FreeZone Stüdyo'da düzenlenen online konserler, “FreeZone Stüdyo Son Ses Online Müzik Yarışması” ve “FreeZone Stüdyo’da İKSV Serisi” ile birlikte Vodafone FreeZone YouTube kanalına 1 yılda 200'ü aşkın müzik içeriği yüklendi. YouTube takipçi sayısı ise aynı dönemde 150 binin üzerine çıktı. Vodafone FreeZone Stüdyo’da 1 yılda 64 grup prova, 100’e yakın grup da kayıt yaptı. Stüdyoda toplam 400 saatlik kayıt gerçekleştirildi.

Mobil uygulamalarla 50 milyon TL’yi aşan fayda sağlandı

Sunduğu avantajlı programlar ve fırsatlarla abonelerinin hayatını kolaylaştıran Vodafone, “Avantaj Cepte” platformu ve “Vodafone Yanımda” mobil uygulaması üzerinden gerçekleştirdiği yüzlerce marka işbirliği kampanyası ile son 1 yılda 3 milyon müşterisine 50 milyon TL’yi aşan fayda sağladı. Tüm Vodafone’lulara indirim fırsatları sunan ve 2018 yılında 100’ün üzerinde marka ile 150’den fazla kampanyanın düzenlendiği “Avantaj Cepte” platformunun yer aldığı ve kullanıcılarının birçok farklı işlemini gerçekleştirebildiği “Vodafone Yanımda” uygulaması ise 10 milyon indirme rakamına ulaştı ve ayda 180 milyon kez kullanılarak Vodafone’un en büyük müşteri iletişim kanalı oldu.

Vodafone Altın Kulüp üye sayısı yarım milyonu aştı

Vodafone, kadın müşterilerini dijital geleceğin imkânlarıyla buluşturmak amacıyla geliştirdiği “Vodafone Altın Kulüp” programının kapsamını genişletmeye devam etti. E-ticarete özel indirimli alışverişlerden kadınların sevdiği uygulamaların sınırsız sunulduğu internet paketlerine ve kadınlara özel mobil servislere kadar birçok özel fırsatın sunulduğu programın üye sayısı 530 bine ulaştı. Vodafone Altın Kulüp üyesi kadınlara bir yılda toplam 3,5 milyon TL’lik fayda sağlandı.

Vodafone, işletmeleri geleceğin dünyasına hazırlamaya devam etti

Vodafone, “dijital iş ortağı” olarak, işletmelere geleceğin dünyasına hazırlanmaları konusunda 2018’de de katkı sağlamayı sürdürdü. Vodafone’un “Dijital Hizmetler”, “Dijital Operasyonlar”, “Dijital Teknoloji Platformları” ve “Bilgi Güvenliği” olmak üzere 4 ana kategori altında sunduğu uçtan uca çözüm ve servislerden 1 yılda 1 milyonu aşkın kurumyararlandı. TOBB işbirliğiyle başlatılan “Dijital Skor” projesiyle, son 1 yılda 4 bin şirket, dijital skorunu ölçtürerek yeni teknolojilere ne kadar hazır olduğunu öğrendi ve iş yapış şekillerini dijitalleştirme konusunda Vodafone İş Ortağım temsilcilerinden destek aldı. Vodafone’un Red Business tarifesini kullanan KOBİ’ler ise tarifenin sunduğu avantajlardan yararlanarak bir yılda toplam 7 milyon TL’lik fayda sağladı. “Dijital İş Ortağım Programı”adıyla YouTube’da “Vodafone İş Ortağım” kanalı üzerinden yayınlanmaya başlayan yeni program serisi, KOBİ’lerin dijitalleşme yolculuklarında başarı öykülerine imza atmış büyük işletmelerden tavsiyeler almasına olanak sağladı.

 

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@