Yeni İçerikler
07 December 2019
HomeÇağrı MerkeziTempo Çağrı Merkezi, Müşteri Deneyimi Yönetiminde Asseco ile Stratejik İşbirliğine İmza Attı

Tempo Çağrı Merkezi, Müşteri Deneyimi Yönetiminde Asseco ile Stratejik İşbirliğine İmza Attı

Müşteri Hizmetleri ve Tele-Satış alanlarındaki yenilikçi yaklaşımlarıyla dikkat çeken Tempo Çağrı Merkezi, çağrı merkezi altyapısında Asseco’nun 25+ yıllık sektör deneyimine güvendi.

 Avrupa’nın en büyük 6. yazılım firması Asseco grup bünyesinde faaliyet gösteren Asseco South Eastern Europe (ASEE) bugün yaptığı bir açıklamayla, Tempo Çağrı Merkezi’nin müşteri deneyiminin geliştirilmesinde Asseco SEE’yi tercih ettiğini duyurdu. Şirket yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, Tempo Çağrı Merkezi’nin Genesys PureConnect çözümü destek ve yönetimi için Asseco SEE tecrübesi ile ilerleyeceği, çözüm sayesinde çağrı merkezi ve iletişim süreçlerinin konsolide yönetilebileceği belirtildi.

 

Türkiye ekonomisine yön veren iş ortaklarına 2001 yılından bu yana yaratıcı, esnek, müşteri ve hedef odaklı,  Çağrı Merkezi Destekli Bütünleşik Hizmetler sunduklarını belirten Tempo Çağrı Merkezi Satış ve Pazarlamadan sorumlu İcra Kurulu Üyesi Levent Burçin Sözütok, “4 il ve 5 lokasyonda yaklaşık 3000 çalışanımızla müşterilerimize hizmet veriyoruz. Tempo olarak tüm süreçlerimizde insan gücü ve teknolojik altyapı sürecini optimum şekilde kurgulayarak, en etkin sonuçlara ulaşmak için çalışıyor, müşterimize dokunduğumuz her alanda artı değer yaratıyoruz.Teknolojik altyapımızda en yenilikçi çözümleri seçiyoruz.  Bu yüzden, Asseco’nun sektördeki uluslararası deneyimi, bilgi birikimi, ve sunduğu uçtan uca bütüncül hizmet anlayışı ile Asseco’yu tercih ettik” dedi.

Çağrı merkezi çözümlerinin hem Türkiye’de hem de SEE bölgesinde önde gelen banka ve firmalar tarafından  tercih edildiğini belirten Asseco SEE Müşteri Yöneticisi Engin Ertuğrul, “Değerli iş ortağımız Tempo Çağrı Merkezi ile işbirliği yapmaktan mutluluk duyuyoruz.  Genesys PureConnect, müşteri deneyimi alanında günümüz trend ve ihtiyaçlarına cevap veren bir çözüm. Artık müşteriler kendi tercihlerine uygun olan kanalda işlemlerini yapmayı tercih ediyor.  Ayrıca, müşteri hizmetlerinde bütünleşik iletişim sağlamak firmalar için kaçınılmaz bir iş ihtiyacına dönüştü.  Çok kanallı, esnek ve hepsi bir arada Genesys PureConnect platformu, hızlı değişkenlik gösteren müşteri hizmetleri beklentilerine cevap veriyor. Biz de, Asseco olarak katma değerli hizmetlerimiz ile uçtan uca hizmet veriyoruz” dedi.