Yeni İçerikler
25 March 2019
bursa escort görükle escort escort bursa bursa escort elazığ escort
HomeMüşteri MemnuniyetiTepe Güvenlik Müşteri Memnuniyetinde Sektör Birincisi Oldu

Tepe Güvenlik Müşteri Memnuniyetinde Sektör Birincisi Oldu

Tepe Güvenlik, ülkemizin referans almak amacı ile en çok ziyaret edilen internet sitelerinden biri olan şikayetvar.com’un kullanıcıları arasında yaptığı müşteri anketlerinde %91 müşteri memnuniyeti ortalaması ile sektöründe birinci oldu.

2018 yılında müşterilerinden gelen tüm şikâyetleri 5,5 saatte çözüme ulaştırmayı başaran Tepe Güvenlik, önümüzdeki dönemde bu süreyi daha da kısaltmayı hedefliyor.

Türkiye’nin öncü elektronik güvenlik ve alarm markası Tepe Güvenlik, ülkemizin en çok ziyaret edilen internet sitelerinden biri olan şikayetvar.com’un kullanıcıları arasında yaptığı müşteri anketlerinde aldığı memnuniyet oranı ile sektöründe birinci oldu.

2017 yılında şikayetvar.com’un en yüksek memnuniyet düzeyi, en hızlı cevaplama süresi, en çok teşekkür oranı ve en az şikayet sayısı kategorilerinde birincilikleri bulunan Tepe Güvenlik, 2018 yılına ait müşteri anketlerinde %91 müşteri memnuniyeti ortalaması ile kategori birinciliklerine bir yenisini daha ekleme başarısını gösterdi.

Müşteri memnuniyetinin en hassas olduğu sektörlerden biri olan elektronik güvenlik ve alarm sistemleri alanında “en iyi” olmayı hedeflediklerini, bu hedef doğrultusunda sorunları en kısa sürede çözmeye odaklandıklarını belirten Tepe Güvenlik Genel Müdürü Özgür Gök, gösterilen çabanın müşteri nezdinde takdir görmesini mutlulukla karşıladıklarını belirtti.

Ortalama Çözüm Süresi 5,5 Saat

“Müşterilerimizden gelen şikâyetlerin tamamı bir sistem dâhilinde inceleniyor ve analiz ediliyor. Şikâyet çözüme ulaşmadan dosyası kapanmıyor” diyen Gök, 2018 yılında tüm şikâyetlerin ortalama çözüm süresinin 5,5 saat olarak gerçekleştiğini ve her yıl bunun daha da kısaldığına dikkat çekti.

Şikayetvar.com memnuniyet anketlerine göre tüm sektörleri içeren sıralamalarda memnuniyeti en yüksek ilk 10 şirket arasında Tepe Güvenlik’in düzenli olarak yer aldığına dikkat çeken Gök, “alarm sistemlerimizi tercih eden kullanıcılarımızı memnun etmeyi, onlara beklentilerinin ötesinde hizmet vermeyi hedeflediğimiz için ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetimi Sistemini kurduk. Farklı kaynaklardan gelen tüm şikâyetlerin çözümü ile ilgili müşteri hizmetleri departmanımız içerisinde ayrı bir birimimiz var. Ayrıca tarafımıza iletilen şikâyetler yalnız bu birimin değil, tüm şirket çalışanlarının ve yöneticilerinin sorumluluğu altındadır” diye konuştu.