Yeni İçerikler
25 September 2020
HomeGenelVODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ’NE STEVIE’DE 3 ÖDÜL

VODAFONE MÜŞTERİ HİZMETLERİ’NE STEVIE’DE 3 ÖDÜL

Vodafone Türkiye, 14. Stevie Satış ve Müşteri Hizmetleri Ödülleri’nden toplam 3 ödülle döndü. Vodafone Türkiye,  “Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon”, “Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı ” ve “Yılın Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde ödüle layık görüldü.

Bu yıl 48 ülkeden 2 bin 600’ü aşkın adayın yarıştığı ve 7 ayrı jüride 180’i aşkın profesyonelin görev aldığı Stevie Ödülleri’nde Vodafone Türkiye’nin almaya hak kazandığı ödüller hakkında İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Emre Ergun, şunları söyledi: “Vodafone Türkiye Çağrı Merkezimiz, 11 lokasyonda 4 binden fazla müşteri temsilcisiyle hizmet veriyor.  Ödül alan ‘değer odaklı’ yaklaşımımız sayesinde müşterilerimiz temas ettiği her kanalda bütünleşik bir deneyim yaşarken, Vodafone ürün ve hizmetlerinden en iyi şekilde yararlanıyor.

Müşterinin ihtiyacını belirlemek için Büyük Veri’den yararlanan bu yaklaşım, müşterilerimizin ihtiyacına en uygun teklifleri sunuyor. Kullanıcı dostu ekranıyla, müşteri temsilcilerimiz en uygun hizmeti tek bir tıkla tek ekrandan gerçekleştirebiliyor. Vodafone Türkiye müşteri hizmetlerinde uyguladığımız bu ‘değer odaklı’ yaklaşımla bu hizmetten faydalanan müşteri sayımız 5 katına yükselirken, ilk seferde müşteri ihtiyaçlarını karşılama oranı en yüksek orana ulaştı, müşterilerilerimizin bu hizmeti tavsiye etme oranı ise 2 katına yükseldi.

Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden erişilen, Yapay Zeka tabanlı kişisel asistan TOBi, doğal konuşmayı anlayarak dijital kanallar içinde kullanıcıların yazışarak işlemlerini yapmasını sağlıyor. Halihazırda İtalya, Almanya, İngiltere dahil 15 Vodafone ülkesinde kullanılan TOBi, Türkiye’de de müşterilerin Vodafone’dan aldığı veya almak istediği hizmetler konusunda onlara asistanlık yaparak hayatlarını kolaylaştırıyor. Türkçeyi %91 oranında hatasız anlayan TOBi, her ay ortalama 500 bin tekil kullanıcıyla 1 milyon sohbet gerçekleştiriyor.”