Yeni İçerikler
19 September 2020
HomeEtkinliklerWEBINAR: EVDEN ÇALIŞMA DENEYİMİNİ İYİLEŞTİRMENİN İPUÇLARI?

WEBINAR: EVDEN ÇALIŞMA DENEYİMİNİ İYİLEŞTİRMENİN İPUÇLARI?

Müşteri hizmetleri sektörünün çağrılara kulak verip, büyük oranda operasyonlarını evden çalışmaya sevk edebildiğini görüyoruz.

Webinar’ımız süresinde 15’er dakikalık sunumlarla alanlarında uzman ve deneyimli konuşmacılarımız sizlere;

“Evden çalışanlarınızın konforunu, sağlığını, motivasyonunu artırmak için”  bilgiler aktaracaklar.

Burçin Sözütok , TEMPO İcra Kurulu Üyesi – Tüm müşteri ekiplerini evden çalışmaya yönlendiren Tempo, çalışanlarını evden nasıl yönetiyor?
Bu konuda neler yaşadı? Motivasyon, kurum aidiyeti ve sağlıklı çalışma ortamı hakkında neler yapıyor ve yapılması gerektiğini gördü?
Bu süreçte öngörülmemiş durumlarla karşılaştı mı? Bu durumlar için çözüm önerileri nelerdir?
Tempo’nun Koronavirüs öncesinde de evden deneyimi tasarlayarak ürettiği TEMPODA ürününün evden çalışma günlerinde artan rolü.     

Doç. Dr. Serdar Saraç, Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon Uzmanı – Evden çalışmanın fiziksel şartları neler olmalı? Bu süreçte sağlığımızı korumak için neler yapmalıyız? 

Ercan Sicim , Mod Tasarım  CEO – Evde çalışan personelin fiziksel olarak uygun koşullarının sağlanması için öncelikli konuların başında oturduğu koltuk geliyor. Buradaki ergonomi ne olmalı?  Neler kulanılmalı, neler kullanılmamalı? Neden konforlu bir koltuk önemlidir? Aksi durumda nelere yol açabilir? 

Haluk Çavuşoğlu, Cloudyflex CEO – Zoho’nun evden çalışma için tasarladıkları. Koronovirüs öncesinde yeni çalışma modelleri konusunda geliştirilmiş olan ürün ve ürün aileleri hakkında bilgiler.   

Sunum sırasında iletebileceğiniz sorular, sunum sonunda yanıtlanacaktır.

WEBINARA KATILMAK İÇİN TIKLAYINIZ