Yeni İçerikler
28 November 2020
HomeYazarlarYeni Normalde Deneyimler de Yeniden Tanımlanıyor

Yeni Normalde Deneyimler de Yeniden Tanımlanıyor

Pandemi elbette tüm dünyaya “önce sağlık” dedirtti. Bu dönemde yaşam hızla daha temel öğeler üzerinde dönmeye başladı.

Tüketim de buna bağlı olarak ilk etapta neredeyse tamamen hayatî öneme sahip ihtiyaçlar üzerinde temellendi.

Bu dönemde müşteri deneyimi hiç akla gelmiyormuş gibi görünse de yeni normalde yeni müşteri deneyiminin de temelleri atılmaya başlandı.

 

Normalleşme sürecinin başlamasıyla beraber ise hızla müşteri deneyimi ve çalışan deneyimi yeniden gündeme oturdu. Elbette “Yeni Normal”de hiçbir şey ve deneyim eskisi gibi olmayacak.

 

Biz de yeni çıkacak olan sayımızda sektörümüze bu iki alanda nasıl hareket etmeyi planladıklarını sormak, ortak görüşleri ortaya koyarak yardımcı olmak istedik.

 

Müşteri hizmetlerini çağrı merkezi çalışmaları ve buradaki ekiplerin çalışan deneyimi bazında olmak üzere ve 2 ayrı konu olarak ele alıyoruz.

 

Ek olarak yaşadıklarımız farklı alanlarda da yeni deneyimler ortaya çıkardı. örneğin hasta deneyiminde tele sağlık gibi daha önce kısıtlı bir kullanım alanı olan hizmetin genele yayıldığını gördük.

 

Akademisyen ve sektör temsilcileri ile görüşerek yeni döneme dair pek çok araştırma ve rakamları ile görüş ve yorumlarını sizler için haber sayfalarımıza taşıdık.

 

Yeni bir döneme girdiğimiz bugünlerde, “deneyim”ler de yeniden şekilleniyor. Bu ve bundan sonraki her sayımızda, bu deneyimi şekillendirecek ve yönetecek olan sizlere ortak akıl oluşturmak yolunda sayfalarımızla destek olma misyonumuzu sürdürmek üzere çalışmalarımıza devam ediyoruz…