Assistt'e, Contact Center World'ten 2 Ödül
Assistt, Contact Center World Awards’ın EMEA finallerinde “En İyi Müşteri Hizmetleri” dalında birinci, “En İyi Çağrı Merkezi” dalında ikincilik ödülü aldı. 10 yıldır Türk Hava Yolları’nın müşteri hizmetleri operasyonlarını yürüten Assistt, buradaki çalışmalarıyla "En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.
Çağrı Merkezi
04.07.2019, 16:31 04.07.2019, 16:31
Assistt, Contact Center World Awards’ın EMEA finallerinde “En İyi Müşteri Hizmetleri” dalında birinci, “En İyi Çağrı Merkezi” dalında ikincilik ödülü aldı.
10 yıldır Türk Hava Yolları’nın müşteri hizmetleri operasyonlarını yürüten Assistt, buradaki çalışmalarıyla "En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.
Kazanılan ödüllere ilişkin bir açıklama yapan Assistt Genel Müdürü Cemil Yıldırım, “Türk Telekom iştiraki Assistt olarak en kaliteli çağrı merkezi hizmetini, 365 gün 24 saat kesintisiz hizmet esası ile sağlıyoruz. Sürekli geliştirdiğimiz güçlü teknolojik altyapımız ve etkin insan kaynakları yönetimimizle, çağrı merkezi sektöründe standartları daha da yükseltiyoruz. “En iyi Çağrı Merkezi” kategorisinde ülkemizde yıllardır sürdürdüğümüz istikrarlı büyümeyi ve öncülüğümüzü, “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorisinde ise THY’nin müşteri hizmetlerinde onlara 10 yıldır verdiğimiz nitelikli desteği anlattık. Katıldığımız her iki dalda aldığımız bu ödüller, Assistt’in sadece yurt çapında değil uluslararası alanda da sektör standartlarını yükselten, lider oyuncu olduğunu ortaya koyuyor. Bizlere büyük mutluluk ve kıvanç veren bu ödülleri ülkemize kazandırmamızda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”
10 yıldır Türk Hava Yolları’nın müşteri hizmetleri operasyonlarını yürüten Assistt, buradaki çalışmalarıyla "En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.
Kazanılan ödüllere ilişkin bir açıklama yapan Assistt Genel Müdürü Cemil Yıldırım, “Türk Telekom iştiraki Assistt olarak en kaliteli çağrı merkezi hizmetini, 365 gün 24 saat kesintisiz hizmet esası ile sağlıyoruz. Sürekli geliştirdiğimiz güçlü teknolojik altyapımız ve etkin insan kaynakları yönetimimizle, çağrı merkezi sektöründe standartları daha da yükseltiyoruz. “En iyi Çağrı Merkezi” kategorisinde ülkemizde yıllardır sürdürdüğümüz istikrarlı büyümeyi ve öncülüğümüzü, “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorisinde ise THY’nin müşteri hizmetlerinde onlara 10 yıldır verdiğimiz nitelikli desteği anlattık. Katıldığımız her iki dalda aldığımız bu ödüller, Assistt’in sadece yurt çapında değil uluslararası alanda da sektör standartlarını yükselten, lider oyuncu olduğunu ortaya koyuyor. Bizlere büyük mutluluk ve kıvanç veren bu ödülleri ülkemize kazandırmamızda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.”
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!