7. CX AWARDS TURKEY®, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor

Türkiye’nin en eski müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY®, 7. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor. 

CX Awards Turkey 09.02.2022, 21:58 08.03.2024, 15:04 Eylem gün
7. CX AWARDS TURKEY®, en başarılı müşteri deneyimi projelerini ödüllendirmeye hazırlanıyor

CX AWARDS TURKEY® 
 

Nedir?
Nice Medya tarafından 7 yıldır düzenlenen Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödül programıdır. 

Başvuru ve değerlendirme süreçleri müşteri deneyiminin ruhuna uygun olarak; tamamen dijital, başvuru ücreti dışında artı maliyet içermeyen, adaylıkta minimum efor ilkesi göz önüne alınarak tasarlanmıştır. 

Jüri heyeti, alanlarında dünya çapında müşteri deneyimi ölçümlemelerinin temelini atan isimler olarak tanınan, tamamen bağımsız, sektör gerçeklerini çok yakından tanıyan saygın akademisyen isimlerden oluşmaktadır.


Ne Kazandırır?

  • Müşteri deneyimi projelerinin başarısının taçlandırılması, 
  • Müşterileri tarafından beklenen “müşteriye değer” unsurundaki yetkinliğinin belgelendirilmesi, 
  • Sektörüne öncü olup, ilham kaynağı olması, 
  • Gelişmekte olan müşteri deneyimi dünyasına markanın yerini alması 
  • Bu dünyanın gelişmesine katkıda bulunması 
  • Projeden sorumlu kişi ve ekiplerin başarılarının kurum içi ve dışında takdir edilerek ödüllendirme ve motivasyon artışının sağlanması

kazanımlarını sağlar.


Detaylı bilgi için buraya tıklayarak web sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Kimler Katılmalı?
Müşteri Deneyimi ve Müşteri Hizmetleri ve Pazarlama ekipleri ayrı ayrı veya  ortak yürüttükleri bir proje ise beraberce katılabilir. CX AWARDS TURKEY®  bugüne kadar bir çok kez aynı kurumdan hem CX ekiplerinin hem de MH ekiplerinin ayrı ayrı başvurularına  ev sahipliği yapmıştır. 

ÖNEMLİ BİLGİ: Bir marka birden çok kategoride başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır. 
Bir marka aynı kategoride birden çok başvuruda bulunabilir ancak her başvurusu farklı bir proje ile olmalıdır. 


Başvuru Süreçleri
Başvuru süreci aday dostu olarak tasarlanmıştır. 

1- Aday adaylarına, talepleri üzerine 1. form (Başvuru Formu) iletilerek bu form ile proje hakkında kısa bilgi talep edilir ve hangi kategoriye başvuracakları öğrenilir.

2- Proje şartlarının uygunluğu onaylandığında, başvuruda bulunulan kategorilere ait 2. form (Değerlendirme formu; Jürinin başvuru yapılan kategoride, ilgili projeyi tanımasını sağlayan, detaylı soruları içeren, projeyi tanımaya yönelik formdur) 
adaylara iletilir.

3-  En geç 31 Ekim 2024 tarihine kadar 1. formun doldurularak başvurunun yapılmış olması gerekir. 
Detaylı bilgi 


Kategoriler
Kategori 1
EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ  

Kategori 2
B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ 

Kategori 3
ÇALIŞAN DENEYİMİ

Kategori 4
SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK

Kategori 5
MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ 

Detaylı Bilgi

Katılımcı Sektörler
Banka
Sigorta
Perakende 
Sağlık
Enerji
E-Ticaret
Akaryakıt
Havayolu
Gıda
Hazırgiyim
Kargo
Otomotiv
Turizm
Telekom
Mobilya
Isıtma- Soğutma

NİCE MEDYA KİMDİR? 
Yayıncılık kökenli bir kuruluş olan Nice Medya, 2008 yılında, henüz müşteri deneyimin terminolojiye dahi girmediği yıllarda, sektöre Call Center Magazine dergisini yayınlayarak girmiştir.

Yayıncılığın yanı sıra, yine yayıncılıktan ilham alarak çeşitli Konferans, Zirve, Toplantı ödül programı gibi etkinlikler de düzenleyen Nice Medya, bunlardan biri olarak Türkiye’nin ilk ve tek müşteri deneyimi ödülünü 2018 yılında düzenlemiş, bugün CX AWARDS TURKEY® tescilli markasıyla bu ödül programında 5.yılına ulaşmıştır. 

CX AWARDS TURKEY® ödül programının yapısı ve kurgusu, kendi sektörünün ruhu ve dinamikleri gözönüne alınarak, özel olarak tasarlanmış ve uygulanmaktadır. 


Geçtiğimiz Yıl Ödül Alan Markalar

EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ


BANKACILIK
DENİZBANK - Sosyal Sorumluluk Özel Ödülü
AKBANK / Büyük Düşünce Ödülü
TOMBANK / Dijital Bankacılık Ödülü

ENERJİ
MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü
YEPAŞ / İyi Fikir Ödülü
TREDAŞ / Sektörde İlkler Ödülü

BPO
PUSULA / Kamu Destek Hizmetleri Özel Ödülü

SİGORTA
QNB SİGORTA / Yaratıcı Düşünce Ödel Ödülü
ANADOLU SİGORTA / Büyük Düşünce Ödülü
AKSİGORTA / İnovasyon Özel Ödülü

ÖDEME SİSTEMLERİ
MULTINET UP / Üretken Proje Ödülü

TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ
MEDIAMARKT / Deneyimde Yapay Zeka Kullanımı Ödülü
TEKNOSA / Büyük Düşünce Ödülü
TEKNOSA / Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü

E-TİCARET
HEPSİBURADA / Büyük Düşünce Ödülü
VESTEL / Müşterinin Sesi Özel Ödülü

KÜÇÜK EV ALETLERİ
ARZUM / Büyük Düşünce Ödülü

ZİNCİR MAĞAZACILIK
A101 / Büyük Düşünce Ödülü

HAVACILIK
HAVAŞ / Büyük Düşünce Ödülü

KOZMETİK
FLORMAR / Büyük Düşünce Ödülü

FİNANS KURUMU
ÜNLÜ &CO PİAPİRİ/ Büyük Düşünce Ödülü

ISITMA SOĞUTMA  SİSTEMLERİ
WARMHAUS / Büyük Düşünce Ödülü

ŞANS OYUNLARI
NESİNE.COM / Büyük Düşünce Ödülü


B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ


BANKACILIK
VAKIFBANK / Büyük Düşünce

ÖDEME SİSTEMLERİ
MULTINET UP / Büyük Düşünce

E-TİCARET
YEMEKSEPETİ / En İyi Uygulama Özel Ödülü
E-  LOGO   / İyi Fikir Ödülü

TARIM
İGSAŞ / İlham Verici Deneyim Özel Ödülü


ÇALIŞAN DENEYİMİ KATEGORİSİ


BANKACILIK
DENİZBANK / Büyük Düşünce
QNB FİNANSBANK / İyi Fikir Ödülü
YAPI KREDİ / Üretken Proje Ödülü
TEB / En İyi Teknoloji Kullanımı Özel Ödülü

ENERJİ
YEDAŞ / Üretken Proje Ödülü

BPO
MPLUS / Büyük Düşünce Ödülü


SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK KATEGORİSİ

YATIRIM ORTAKLIĞI
AKİŞ GYO / Büyük Düşünce Ödülü

BANKACILIK
YAPI KREDİ / İyi Fikir Ödülü

ENERJİ
MEPAŞ / Üretken Proje Ödülü
TREDAŞ / İyi Fikir Ödülü

MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ KATEGORİSİ

BANKACILIK
YAPI KREDİ / Büyük Düşünce Ödülü
TEB / Üretken Proje Ödülü

TEKNOLOJİ PERAKENDECİLİĞİ
MEDIAMARKT /Büyük Düşünce Ödülü

KARGO
MNG / Büyük Düşünce Ödülü

E- TİCARET
E-LOGO / İnsan Hayatına Dokunan Deneyim Özel Ödülü

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@