Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
Yapay Zeka Tabanlı Teknolojilerle Deneyimi Geliştirmek
Müşterileri için başarılı bir deneyim yaratma amacı güden markaların en destekleyici unsuru olan 'teknoloji”, özellikle yapay zeka destekli uygulamalar ile markaların gündeminde. Yapay zeka denildiğinde ilk aklımıza gelen...
01 Nisan 2024
Multinet Up'tan Chatbot Yatırımları
Yemek kartı, kurumsal hediye kartı, akaryakıt ve konaklama gibi çeşitli çözümlerle şirketlere kapsamlı gider yönetimi hizmetleri sunan Multinet Up, yapay zekâ destekli chatbot teknolojisindeki yenilikçi dönüşümü ile operasyonel verimliliğini...
28 Mart 2024
Denizbank ve Mastercard'tan İnovatif Bir Müşteri Deneyimi: Parmak İzi İle Çalışan Biyometrik Kart
DenizBank'ın Mastercard ile hayata geçridği, parmak iziyle çip teknolojisini bir araya getiren Biyometrik Kart ile kullanıcılar, parmaklarını kart üzerindeki sensöre yerleştirerek kartlarını ödeme noktasındaki temassız alana okutuyor;...
15 Mart 2024
Müşterilerin İnternet Şikayetleri % 615 Arttı
Şikayetvar, internet servis sağlayıcılarıyla ilgili verilerini açıkladı. Bir önceki yılın aynı dönemiyle kıyaslandığında sektörle ilgili şikayet artış oranı yüzde 615 olarak gerçekleşti. Kullanıcılar en çok internetin yavaşlığından...
15 Mart 2024
FUNDA ERASLAN, “MPLUS TÜRKİYE, GÜRCİSTAN VE MENA SATIŞ VE İŞ GELİŞTİRME DİREKTÖRÜ” OLDU
Mplus Group; Orta Doğu, Kuzey Afrika ve Kafkasya bölgesindeki büyüme çalışmalarını hızlandırdı. Bu kapsamda; grubun Global Pazarlama ve İletişim Direktörü olarak görev yapmakta olan Fatma Funda Eraslan, Mplus Türkiye'ye bağlı sorumluluk...
13 Mart 2024
4. Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması
Sigorta ve Emeklilik şirketlerinden müşteri hizmetleri ve deneyimini yürüten isimlerin geleneksel buluşması haline gelen Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması'nın 4.'sü yine Nice Medya tarafından 6 Mart 2024 tarihinde,...
07 Mart 2024
6. CX AWARDS TURKEY®
Nice Medya 'nın tescilli markası 6. CX AWARDS TURKEY® adıyla düzenlenen, Türkiye'ye özgü kurgusu ve bağımsız jürisi ile dikkat çeken ödül programında ödül almaya hak kazanan, Türkiye'nin en başarılı ve inovatif müşteri...
02 Şubat 2024
YEDAŞ'tan 36 Yeni Noktada Müşteri Memnuniyeti
Samsun, Ordu, Çorum, Amasya, Sinop illerinde yaklaşık 3 milyonun üzerinde vatandaşın elektrik enerjisi ihtiyacını karşılayarak, ‘hizmet bölgelerine değer katmak' ve ‘sunduğu hizmetleri mükemmelleştirmek' hedefiyle çalışmalarını...
22 Kasım 2023
Dernek Araştırmasından Çarpıcı Sonuçlar
C. Banu Hızlı Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Pazarlamadan satış sonrası hizmetlere kadar uzanan uçtan uca etkin müşteri deneyimi yönetiminin rekabetçilikte ayrıştırıcı bir rol üstlenmesi ve...
31 Ekim 2023
Vivo'dan İstanbul'da İlk Teknoloji Deneyim Alanı
Akıllı telefon üreticisi Vivo, teknolojilerini yakından tanıtmak, tüketicilerin Vivo ürün ve teknolojilerini konforlu koşullarda deneyimlemelerini sağlamak üzere Vivo, Marmara Park İstanbul Alışveriş Merkezi'nde bulunan Mediamarkt mağazasında...
26 Ekim 2023
15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Yöneticiler Toplantısı
Nice Medya tarafından 15 yıldır düzenlenen BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi, Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların çağrı merkezi yöneticilerini bir araya getiren platform olma görevini sürdürdü. Bu yıl 11 Ekim 2023...
13 Ekim 2023
15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi Collection Toplantısı
Nice Medya tarafından 15 yıldır düzenlenen BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi, Türkiye'de faaliyet gösteren bankaların tahsilat birim yöneticilerini ortak bir gündemde bir araya getirdi. Bu yıl 10 Ekim 2023 tarihinde...
13 Ekim 2023
İGA İstanbul Havalimanı'ndan İnovasyon'a Destek
Dijitalleşme ve teknolojiyi odağına alan İGA İstanbul Havalimanı, yeni fikirleri teşvik etmek, girişimcileri desteklemek ve büyük şirketlerle buluşturmak amacıyla Silikon Vadisi'nde faaliyet gösteren Plug and Play ile bir iş birliğine...
13 Ekim 2023
Enerjisa Dağıtım Şirketleri CX'te Dijital Platforma Geçiyor
Enerjisa Dağıtım Şirketleri Başkent EDAŞ, Ayedaş ve Toroslar EDAŞ hizmet verdikleri bölgelerde şebeke kaynaklı oluşan arızalardan meydana gelen hasar başvurularının evrak teslim sürecini dijital platforma taşıdı. Müşterilerine...
12 Ekim 2023
Hande Zop, Turkcell Global Bilgi'de Genel Müdür Yardımcılığı’na Yükseldi
2003 yılında Bilkent Üniversitesi Bankacılık ve Finans bölümünden mezun olan Hande Zop, 2015 yılında Bahçeşehir Üniversitesi İşletme (MBA) Yüksek Lisans Programını tamamladı. İş hayatına 2003 yılında Commercial Union'da...
12 Ekim 2023
Tempo BPO ve Alibaba.com'dan Kobi'ler için İşbirliği
Müşteri deneyimi yönetimi ve bilgi teknolojileri alanlarında hizmet veren bir iş süreçleri dış kaynak firması olan Tempo BPO, KOBİ'lerin global pazarlara açılmalarına destek olmak amacıyla Dijital Dönüşüm Ofisi çatısı altında...
05 Ekim 2023
Çağrı Merkezleri Derneği Yeni Adını Basın Toplantısı ile Duyurdu
Uzmanlık alanını ve ismini değiştiren Çağrı Merkezleri Derneği , 4 Ekim'de Kulis Maslak'ta düzenlediği basın toplantısı ile yeni misyonunu ve yeni adını duyurdu. Toplantıda Dernek Başkanı Banu Hızlı, Başkan Yardımcısı...
04 Ekim 2023
Concentrix ve Webhelp Birleşmesi Tamamlandı
Müşteri deneyimi (CX) hizmetleri ve teknolojilerinin global önde gelen sağlayıcısı Concentrix Corporation bugün Webhelp ile birleşmesinin tamamladığını ve iki şirketin entegrasyon sürecinin devam ettiğini duyurdu. Birleşen şirketin nihai...
29 Eylül 2023
MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ DÜNYASININ LİDERLERİ İSTANBUL’DA BULUŞACAK
Çağrı Merkezleri Derneği'nin ev sahipliğinde düzenlenecek yılın en önemli etkinliği 'CX 360 Müşteri Deneyimi Yönetimi Zirvesi” 5 Ekim'de Swissotel The Bosphorus'ta gerçekleşecek. Dünyanın önde gelen uzmanlarının bir...
25 Eylül 2023
15. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri) Zirvesi
Nice Medya tarafından düzenlenen ve her yıl 16 bankanın müşteri ile temas halinde olan birimlerinin yöneticilerini buluşturan BÇM Zirvesi bu yıl 10 ve 11 Ekim 2023 tarihlerinde gerçekleşecek. Bankaların müşteri deneyimi;müşteri hizmetleri...
21 Eylül 2023
11.Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi Kapılarını Açıyor
Türkiye'de, deneyimi yaratan profesyonelleri buluşturan en eski ve en köklü etkinlik olan Müşteri Hizmetleri ; Deneyimi Zirvesi 11. yılında da yine hemen her sektörden önemli isimleri ağırlamaya hazırlanıyor. 11. Müşteri...
20 Eylül 2023
10. MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ
Nice Medya tarafından düzenlenen 10. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 15 Haziran 2023 tarihinde Maslak Hilton Otel'de, 2 paralel salonda 36 Konuşmacısı ile sektördeki trendleri ele aldı, en iyi projelerin paylaşılmasına olanak sağladı....
20 Eylül 2023
DENEYİMİN YENİ OYUNCUSU AS DENEYİM, SAHADA
Rauf Eriş, uzun yıllar çağrı merkezi sektöründe çalışmalar yürüten bir isim olarak sektöre yeni bir oyuncu kazandırıyor. 2023 başından bu yana As Deneyim olarak faaliyet gösteren organizasyon, aslında çağrı merkezi alanında çok daha...
14 Eylül 2023
Müşteri Deneyiminde “Vay Canına” Etkisi: ChatGPT ile Seyahat Sektöründeki Paradigma Kayması
Polat Göktaş1,2 ve Taşkın Dirsehan3,4 1UCD Bilgisayar Bilimleri Fakültesi, University College Dublin, Dublin, İrlanda 2CeADAR: Uygulamalı Veri Analitiği Araştırma Merkezi, Dublin, İrlanda 3İşletme Bölümü, İşletme Fakültesi, Marmara Üniversitesi,...
22 Ağustos 2023