Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
Genesys Cloud ile Dijital Dönüşümün Öncü İsimleri
Dijital çağın hızla değişen dünyasında müşteri deneyiminin önemi gün geçtikçe artıyor. Bu alanda lider konumda bulunan Setur, müşteri iletişiminde çağın gereksinimlerini karşılamak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak...
21 Ağustos 2023
Mplus Türkiye, E - ticarette Teknoloji ile Fark Yaratmayı Hedefliyor
Mplus Türkiye Operasyon ve Müşteri Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hakan Saran ve Satış, Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ogan Atasagun ile pandemiden bu yana e-ticaret ve kargo sektörünün...
01 Ağustos 2023
Konecta ve Comdata, “Konecta” Markası Altında Birleşti
Bu birleşme ile Konecta, 2 milyar Euro'ya yakın geliri ve finansal hizmetler, teknoloji, telekomünikasyon e-ticaret, kamu hizmetleri, kamu sektörü ve sağlık sektörlerindeki hizmetleri ile CX BPO pazarında gücünü artırmayı hedefliyor. ...
06 Haziran 2023
4. ÇALIŞAN DENEYİMİ ÖDÜLLERİ'NDE HEM CX HEM İK UZMANLARI YER ALDI
Nice Medya tarafından 23 Mayıs'ta online olarak düzenlenen 4. EX AWARDS TURKEY (Çalışan Deneyimi Ödülleri) kapsamında en iyi projeler ödüllerini kucakladı. Müşteri deneyimi yaratmanın vazgeçilmez ön koşulu olarak kabul edilen çalışan...
23 Mayıs 2023
Müşteri Deneyiminde "Sürdürülebilirlik"
IXM Deneyim Enstitüsü'nün (Institute of Experience Management) tarafından düzenli olarak her ay gerçekleştirmeye başlanan Müşteri Deneyimi Sektör Buluşması'nın bu ayki konusu "Sürdürülebilirlik" oldu. Buluşma, 4 Mayıs...
05 Mayıs 2023
Sigorta Müşteri Deneyimi Nedir?
Hızla değişen ve giderek daha da rekabetçi hale gelen sigorta sektöründe, sigorta şirketlerinin müşteri deneyimini iş stratejilerinin merkezine koymaları gerektiği her gün daha fazla ortaya çıkan bir gerçek. Geçmiş yıllarda, sigorta...
08 Nisan 2023
3. İnsurtech &Müşteri Deneyimi Konferansı
Nice Medya tarafından 2019 yılından bu yana gerçekleştirilen Insurtech ; Müşteri Deneyimi Buluşması bu yıl da Türkiye'de faaliyet gösteren sigorta şirketlerinin müşteri hizmetleri ve deneyimini yöneten isimlerini 3. kez 3 Mayıs...
08 Nisan 2023
Çağrı Merkezleri 10.000 Depremzedeyi İstihdam Edecek
Çağrı Merkezleri Derneği üyeleri, deprem bölgesinde olan veya bölgeden göç eden depremzedelerin istihdamına öncelik tanıyarak 10 bin depremzedeyi istihdam etmeyi hedefliyor. Ülkemizi yasa boğan deprem felaketinden sonra Çağrı Merkezleri...
27 Şubat 2023
5. CX Awards Turkey Ödülleri Sahiplerini Buldu
Nice Medya tarafından organize edilen, Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödülleri CX AWARDS TURKEY'in 5'incisi düzenlendi. 17 Ocak 2022'de CVK Jolly Joker Private'ta düzenlenen ve Echo CCS'nin de destek verdiği 5.CX AWARDS...
13 Ocak 2023
E-para ve Ödeme Hizmetlerinde Müşteri Deneyimi ve Teknolojileri
Banka, dijital banka, e-para ve ödeme sistemleri ilk kez Nice Medya tarafından, ArkSigner sponsorluğunda düzenlenen etkinlikte bir araya geldi. 21 Aralık 2022 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda, düzenlenen etkinlikte yeni nesil ekonomik...
27 Aralık 2022
Teleperformance Türkiye'ye ECCCSA'dan Avrupa’nın En iyi İş Yeri Ödülü Aldı
Teleperformance, Türkiye'deki başarılarını global arenada aldığı ödüllerle tescillemeye devam ediyor. Avrupa'nın önde gelen müşteri yönetimi hizmeti kurumlarının katıldığı European Call Centre ; Customer Service Awards (ECCCSA)...
25 Kasım 2022
Müşteri Deneyiminde DaVinci Etkisi
Müşteri deneyimini iyileştirmek için teknolojiler sunan Verint ve Türkiye iş ortağı Sistaş, 29 Kasım'da Four Seasons Hotel'de, basın sponsorluğunu Nice Medya'nın üstlendiği etkinlikte müşterileri ile bir araya geldi. Banka,...
25 Kasım 2022
Tempo BPO, CX Studio ile Müşteri Yolculuğunu Haritalıyor
Müşteri yolculuğu haritasının oluşturulmasına destek veriyor CX Studio, markanın mevcut süreçlerinin incelenmesinin ardından yaptığı analizler neticesinde, yeni süreçlerin ve bu süreçlere uygun müşteri yolculuğu haritasının oluşturulmasına...
17 Kasım 2022
Teknosa web sitesi artık görme engelliler için de erişilebilir
Teknosa, BlindLook ile yaptığı iş birliğiyle teknosa.com web sitesini görme engelli kullanıcılar için erişilebilir hale getirdi. Teknosa.com'da sesli simülasyon dönemi, görme engelli kullanıcılar için 15 Ekim Beyaz Baston Körler ve Güvenlik...
19 Ekim 2022
Sestek, Ortadoğu Merkezli Unifonic Tarafından Satın Alındı
Orta Doğu'nun önde gelen müşteri etkileşim firmalarından biri olan Unifonic, bugün Ar-Ge odaklı ses ve yapay zeka çözümleri geliştiren teknoloji şirketi Sestek'i satın aldığını duyurdu. Satın alma işlemi 12 Ekim 2022 tarihinde...
13 Ekim 2022
Yabancı Dilde İnsan Kaynakları İhtiyacınıza Çözüm Oluyoruz
Dr. Mustafa Sedefoğlu WinHR Uluslararası İnsan Kaynakları Kurucusu Yaklaşık 30 yıllık tecrübeye sahip kadromuzla en çok talep gören Almancaya ek olarak Türkiye'de daha nadir bulunan bazı diller için, relokasyon çalışması...
13 Ekim 2022
Müşteri Temsilcisine Yapay Zeka ile Destek
CBOT yetkilileri, son yıllarda çağrı merkezi teknolojilerinde yapay zekanın daha etkin olmaya başladığına ilişkin değerlendirmelerini paylaşırken, rakamların dünya çapında yaklaşık 17 milyon çağrı merkezi temsilcisi olduğunu gösterdiğimi...
12 Ekim 2022
İBB, VERİ MERKEZİ KAPASİTESİNİ 3 KAT ARTIRDI
İBB Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ve bilişim iştirak şirketi İsttelkom AŞ tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında İBB Veri Merkezi'nin kapasitesi artırıldı. Hizmet alan kuruluş sayısı da 16'dan 32'ye yükseldi....
06 Ekim 2022
Yasin Uslu, Comdata'nın ROE (Rest of Europe) Bölgesinden Sorumlu CEO oldu
Müşteri Deneyimi ve Süreç Yönetimi hizmet sağlayıcısı Comdata Group'ta üst düzey atama gerçekleşti. 2018'den beri Türkiye Genel Müdürlüğü'nü sürdüren Yasin Uslu, Türkiye, Almanya, İngiltere, Çek Cumhuriyeti...
03 Ekim 2022
Teknosa.com, Müşteri Deneyimine "Kiralama"yı Ekledi"
Tüketici elektroniğinde satın almak yerine kiralama imkânı sunan kiralabunu.com ile iş birliğine imza atan Teknosa, kiralabunu.com'un kiralama seçeneklerine teknosa.com ürünlerini de dahil etti. İş birliği kapsamında teknoloji odaklı pazaryerine...
20 Eylül 2022
M Plus Türkiye Verilerinin Güvenlikte Olduğunu Belgeledi
Türkiye'nin en büyük dış kaynak sağlayıcı (BPO) şirketlerinden M Plus Türkiye, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından verilen TS ISO/IEC 27701 Kişisel Veri Yönetim Sistemi Belgesi'ni Türkiye'de almaya hak kazanan ilk...
20 Eylül 2022
Huawei, Müşteri Memnuniyetini Teleperformance ile Artırdı
Teleperformance, dünyanın en büyük ağ ve telekomünikasyon ekipmanı üreticisi olan Huawei ile devam eden iş birliği kapsamında markanın müşteri memnuniyeti tarafındaki başarısını daha yukarı taşımasına katkıda bulundu. 2018'den...
09 Eylül 2022
ÇAĞRI MERKEZLERİ, İSTİHDAM TEŞVİKLERİNİN GERİ GELMESİNİ BEKLİYOR
Çağrı merkezi sektörü, Türkiye'nin dört bir yanındaki yatırımları ve yarattığı 160 bin kişilik istihdamla özellikle bölgesel bazda kalkınma açısından önemli rol üstleniyor. Sektör aynı zamanda, yurt dışına...
16 Ağustos 2022