Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
McDonald’s "İştah Hattı” ile Sanal Asistanını Devreye Aldı
CBOT'un uçtan uca müşteri deneyimi oluşturma araçları ve NLP (Doğal Dil İşleme) altyapısı kullanılarak hayata geçirilen, yapay zeka tabanlı sanal asistan "İştah Hattı" McDonald's müşterileri için hayat geçti. Yeni...
12 Ekim 2021
Webhelp, yeni lokasyonunu Ankara’da açtı
Türkiye'de 6 farklı şehirde hizmet veren Webhelp, yeni operasyon merkezini Ankara'da açarak lokasyon sayısını 10'a yükseltti. YDA Center'da gerçekleştirilen açılış törenine, Webhelp Kurucusu ve CEO'su Olivier Duha ve...
12 Ekim 2021
ING TÜRKİYE MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİNE İKİ ULUSLARARASI ÖDÜL
ING Türkiye, 'Yeşil Çağrı Merkezi” kategorisinde Kahramanmaraş Operasyon ve Çağrı Merkezi Çatı Güneş Enerjisi Santrali Projesi ile 'En İyi Teknoloji İnovasyonu Kurum içi Çözümü” kategorisinde ise yapay zeka tabanlı Metin...
12 Ekim 2021
Comdata, Teknoloji Odaklı Projeleriyle Contact Center World’den İki Ödüle Layık Görüldü
Comdata Genel Müdürü Yasin Uslu, 'Arge Merkezimizle, Comdata Group'un global vizyonu, 21 ülkede hizmet deneyimi ve teknoloji gücü ile müşterilerimiz için önemli teknolojik geliştirmeleri devreye alıyoruz. C-board, birçok kanaldan operasyonlarımızı...
11 Ekim 2021
Borusan Cat'ten Ses ile Arıza Tespiti
Borusan Cat, tamamı Türk mühendislerden oluşan 48 kişilik Ar-Ge ekibinin Borusan Cat endüstri ekipleriyle birlikte hayata geçirdiği Boom 360 adlı yeni uygulamasını müşterileriyle buluşturdu. Tek uygulamayla birçok özelliğe erişim sağlamasına...
28 Eylül 2021
Teleperformance Türkiye, Avrupa’da sektörünün en iyi iş yeri seçildi
Bu ödülle birlikte Teleperformance bir yıl içinde beşinci kez çalışanları tarafından en iyi işverenler arasında olduğunu tescilledi. Teleperformance Türkiye, ilk olarak Şubat 2021'de Great Place to Work Enstitüsü'nün ‘Yüksek...
28 Eylül 2021
2. EX AWARDS Turkey - Çalışan Deneyimi Ödülleri
Türkiye'nin İlk ve Tek Çalışan Deneyimi Ödülü EX AWARDS TURKEY'nin 2.'si 15 Nisan 2021'de online olarak gerçekleşti. 2. EX AWARDS TURKEY'de bu yıl 3.'lüğü eşit puan alan 3 marka paylaştı. ...
09 Eylül 2021
Enerya Enerji, abone işlemlerinde online kanalları hızlandırdı
Türkiye'nin en yaygın 2'nci doğal gaz dağıtım şirketi Enerya Enerji, yenilikçi ve müşteri odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarına devam ederken, hizmet kalitesini her geçen gün artırmak için çalışmalarını kesintisiz sürdürüyor....
08 Eylül 2021
Evden çalışma sürecinde hangi teknolojilerden destek alıyorsunuz?
Nice Medya olarak pandemi süresinde gerçekleştirilen bir diğer araştırmada sorular evden çalışan ekipleri yöneten çağrı merkezi yöneticilerine yöneltildi. Hemen hemen tüm çağrı merkezlerinin evden çalışmaya geçtiği bu dönemde...
07 Haziran 2021
8. MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ
Nice Medya tarafından düzenlenen Zirve, Türkiye'de müşteri deneyimi profesyonellerini buluşturan en eski etkinlik olma özelliğini taşıyor. 'YENİ NORMALDE MÜŞTERİ DENEYİMİ” temasıyla şekillenen 8.Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi...
05 Mayıs 2021
"Evden çalışma"da hangi teknolojik sorunları yaşıyorsunuz?
Tıklayarak CXTV Kanalından izleyebilirsiniz Pandemini sürecinde evden çalışmaya en hızlı geçişi yapan sektörlerden biri olan çağrı merkezi, yoğun teknoloji kullanımı ile dikkat çeken bir sektör. Evden çalışma geçiş ile birlikte...
12 Mart 2021