Bütün Yazıları
Eylem gün
Yönetici
VODAFONE’UN "TOBi" Sİ, AYARLANABİLİR TARİFE KULLANICILARINA DANIŞMANLIK VERİYOR
Ayarlanabilen tarife yapısıya sahip Vodafone Süper Uyumlu+ Tarife'nin kullanıcıları, şirketin Yapay Zekâ tabanlı kişisel asistanı TOBi'den tarifenin içerik değiştirme özelliği hakkında danışmanlık alabiliyor. TOBi,...
08 Şubat 2022
Aksigorta, Uzaktan Çalışmayı "Kalıcı Hibrit" Haline Getirdi
Aksigorta, çalışma kültüründe köklü ve önemli değişimleri hayata geçirdi. Pandemi sürecinin başından bu yana yürüttüğü uzaktan çalışma sistemini, kalıcı hibrit modele dönüştürdü. Bu kapsamda işin geleceğinin ihtiyaçlarına...
08 Şubat 2022
Neova Katılım Sigorta'dan “Görüntülü Ekspertiz” Hizmeti
Görüntülü Ekspertiz hizmeti ile konut ve işyerlerindeki küçük ölçekli hasarlarda eksperlerin riziko adresine gitmesine gerek kalmadan hasar tespit işlemleri uzaktan gerçekleştirilebilecek. Böylece, pandemi döneminde evde hasar tespiti yerine...
24 Ocak 2022
Rubi By'dan Çağrı Merkezlerinin En Büyük Sorunlarından Birine Çözüm
Rubi By, zemin, aydınlatma, mobilya ve hava kanalı konularında çağrı merkezlerinin tüm sorularınlarına cevap niteliğinde özel çözümler sunuyor. Çağrı merkezlerine özel tasarladığı mobilyalarda iç mimari, tasarım, projelendirme ve uygulama...
19 Ocak 2022
Kurumlarda, İK Stratejisi Gündemde İlk Sırayı Alıyor
Dünya İnsan Yönetimi Dernekleri Federasyonu (WFPMA) ve Boston Consulting Group (BCG) iş birliğiyle gerçekleşen kurumlardaki insan yönetimi eğilimlerine ilişkin dünyanın en uzun süredir devam eden "Creating People Advantage" (İnsan Avantajı...
19 Ocak 2022
Next4biz'in Çalışanına Verdiği Değer "Great Place to Work" Sertifikası ile Belgelendi
Next4Biz Kurucu Ortağı Tamer Gülce sertifika ile ilgili olarak; 'Şirket olarak çalışanlarımızla 'biz” olma anlayışını paylaşıyoruz. Şirketimiz kurulduğundan beri en çok gurur duyduğumuz özelliğimiz birbirimiz...
18 Ocak 2022
AssisTT, 2021'de 6 Binden Fazla İşe Alım Yaptı
Türkiye genelinde 22 ilde 13 binin üzerinde çalışana sahip olan AssisTT, Anadolu'daki en büyük işverenlerden biri durumunda. Great Place To Work tarafından 3. Kez 'Harika İş Yeri” ve 'En İyi İşveren”...
18 Ocak 2022
Büyük İstifadan sonra "Büyük Değişim Dalgası" Sektörleri Tehdit Ediyor
İnsan kaynakları alanında geçen yılın en önemli gündem maddelerinden biri olan Büyük İstifa (The Great Resignation) yerini 2021 yılının sonlarına doğru Büyük Değişim (The Great Reshuffle) hareketine bıraktı. İki kavram arasındaki farkı...
17 Ocak 2022
Müşteri Deneyiminde "Hiperkişiselleştirme" Devri
Pandemi, özellikle tüketicilerin alışveriş alışkanlıklarını dijital dünyaya yoğunlaştırdı. Dijital dönüşümde geride kalan kurumların bu dönemde daha da zorlandığı görüldü. Şirketlerin hedef kitleleriyle olan iletişimlerinde yüksek...
12 Ocak 2022
CX AWARDS TURKEY'den Opet Fuchs'a “Sektörünün İlkleri” Ödülü
Opet Fuchs, Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödülleri 'CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi” organizasyonundan ödülle döndü. Opet Fuchs'un Türkiye'nin ilk madeni yağ e-ticaret sitesi Fullcheck Shop, 'Sektörünün...
12 Ocak 2022
Getir, n11'e Ortak Oldu, Yönetiminden Sorumlu Olacak
Getir'in Türkiye'nin öncü alışveriş platformlarından n11'e yatırım yapmak için Ağustos ayında başlattığı görüşmeler tamamlandı. Rekabet Kurumu'nun onayı sonrası Getir, sermaye artırımı ile n11'e ortak olurken...
11 Ocak 2022
Yapay Zeka Artık E- Ticaretin Fraud Tespitinde Kullanılıyor
Gerçek zamanlı veri analizi ve kendi kendine öğrenme becerisine sahip yapay zekâ altyapısı ile çalışanların ve risk ekiplerinin üzerindeki iş yükünü hafifleten Formica Fraud, makine öğrenimi ile fraud hareketlerini algılayarak gerçek zamanlı...
11 Ocak 2022
MİGROS’TAN PERAKENDENİN İLK SANAL INFLUENCER’I: MIA STARWAY
Migros; Türkiye girişim ekosistemine değer katmak amacıyla kurulan Migros Up platformunun destekçisi olduğu Evecrude Picture Animation Studio ile birlikte tasarladığı sanal influencer Mia, diğer sanal influencer'lardan farklı olarak tam bir...
06 Ocak 2022
"No-code no cry!"
Finans, sigorta, e-ticaret, telekom, enerji, perakende, otomotiv, havayolları, lojistik, imalat, kamu yönetimi gibi farklı sektörlerde faaliyet gösteren 400'ü aşkın lider kurumda, 150.000'den fazla çalışan tarafından kullanılan...
06 Ocak 2022
CMC Türkiye CEO'su Banu Hızlı, “En Beğenilen CEO” Seçildi
CMC Türkiye CEO'su ve M+ Group İcra Kurulu Üyesi Banu Hızlı, Türkiye'de 2021'in En Beğenilen 50 CEO'sunun açıklandığı 'Altın Lider Ödülleri” etkinliğinde 'En Beğenilen CEO” ödülünün sahibi oldu. Aldığı...
29 Aralık 2021
Mercedes-Benz Türk'ten kamyon ve otobüs müşterilerine özel yeni çağrı merkezi
Mercedes-Benz Türk, kamyon ve otobüs müşterilerine özel Müşteri iletişim Merkezi numarasını devreye aldı. Müşteri iletişim Merkezi 444 62 84 (444 MBT 4) numaralı hat üzerinden hizmet verecek. Mercedes-Benz Türk Müşteri...
24 Aralık 2021
2021 Yılında Çalışanların Yeme - İçme Tercihleri Neydi?
Sodexo, çalışanların yemek kartı harcamalarını analiz ederek 2021 yılının yeme – içme tercihlerini açıkladı. Çalışmaya göre; 2021 yılında ivmesini daha da artıran uçtan uca dijitalleşme kullanıcıların, müşterilerin...
24 Aralık 2021
"2022'YE GİRERKEN NEYİNİZİ SİGORTALAMAK İSTERDİNİZ?"
Sosyal medyada büyük ilgi gören sokak röportajlarında, hayat enerjisini sigortalamak isteyen de var, gelecekteki kız arkadaşını garantiye almak isteyen de… Röportajlara katılanların çoğu, maddi varlıklarından çok manevi değerlerini...
24 Aralık 2021
DFDS'nin “Kadın İçin Taşıyoruz” projesine, 4. CX Awards Turkey'den Sosyal Sorumluluk Özel Ödülü
DFDS Akdeniz İş Birimi ve KAGİDER iş birliği ile hayata geçirilen 'Kadın İçin Taşıyoruz” projesi, Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY Ödülleri'nin...
24 Aralık 2021
Teleperformance Türkiye Chro’su Zühre Aydan Ayaz Altın Lider Seçildi
Teleperformance Türkiye İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CHRO) Zühre Aydan Ayaz, Türkiye'nin En Beğenilen 50 CHRO'su arasında yer aldı ve Türkiye'nin Altın Lideri seçildi. KREA M.I.C.E. tarafından organize...
22 Aralık 2021
Türkiye’nin Müşteri Deneyimi Ödülleri Sahiplerini Buldu
Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödül programı olan CX AWARDS TURKEY'in 4. yılında, en başarılı müşteri deneyimi projeleri ödüllerine kavuştu. Ödül töreni 15 Aralık'ta Conrad İstanbul...
17 Aralık 2021
AssisTT 3. Kez “Harika İş Yeri” Ünvanını Aldı
Türk Telekom'un müşteri deneyim şirketi AssisTT, Great Place To Work® Enstitüsü tarafından global standartlarda gerçekleştirilen değerlendirmeler ve analizler sonucunda pozitif çalışan deneyimi ve yüksek güven kültürüne sahip ‘harika...
25 Kasım 2021
Türkiye’de B2B Müşteri Deneyimi Projeleri İlk Kez Ödüllendirilecek
Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödülü olan ve bu yıl 4. kez düzenlenen CX AWARDS TURKEY kategorilerinde yeni düzenlemelere gidildi. Sektörün gelişimine paralel, gündem ve ihtiyaçlarına uygun yapılan yeni düzenlemelerden biri de "B2B...
25 Kasım 2021
İncehesap.com Dijital Dönüşümle Verimlilikte Artış Yakaladı
2019 yılı itibarıyla yaptığı yatırımlar ve stratejik hamleler sayesinde iş hacmini beklentilerinin üzerine çıkaran İncehesap.com, bu artışla birlikte mevcut operasyonunu büyütmek ve daha büyük depolarda, daha yüksek hacimli iş akışı...
22 Kasım 2021