Eylem gün

Eylem gün

Bütün Yazıları

Eylem gün
Yönetici

İBB’nin Hizmetleri Tek Aplikasyonda Buluştu

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu, yaklaşık 2 yıldır hazırlıkları yapılan ve kurum hizmetlerine cep telefonundan kolay erişim sağlamayı hedefleyen ‘İstanbul Senin' projesini, 'Gücü, şehrin sahiplerine devreden...
18 Kasım 2021

Hilton Pandemiyle Birlikte Değişen Misafir Deneyimini Açıkladı

Hilton, seyahat alışkanlıklarındaki değişimi analiz etti. Pandemi nedeniyle sağlıklı yaşamın ön plana çıkması insanların spor, beslenme gibi konulara ilgisini artırdı. Araştırmaya göre, pandemiyle birlikte artan dijital çözümler, gezginlerin...
09 Kasım 2021

Twitter, Kullanıcılarının %40'ının Alışveriş Kararlarını Etkiliyor

Hem Black Friday hem de yılbaşı dönemi artık kapımızda. Ve insanlar bu çılgın dönemi kutlamak ve sohbete katılmak için Twitter'a geliyor. Twitter, hem Black Friday hem de yılbaşı dönemi hediyeleri hakkında sohbete daha çok katılabilmek...
09 Kasım 2021

Tüketicilerin Sürdürülebilirliğe Verdiği Önem Arttı

Kim McNamee, Jenny Fernandez/Kasım 2021 Kaynak:Thinkwithgoogle  Sürdürülebilir alışverişin tüketiciler açısından öneminin son 19 ayda gittikçe arttığını öğrenmek, bazı pazarlamacıları şaşırtabilir. Tüketicilerin %82'si, sürdürülebilirliğin COVID-19...
09 Kasım 2021

ETİD'te Emre Ekmekçi İkinci Dönemde de Başkanlığı Sürdürecek

Yaklaşık 350 milyar TL'lik e-ticaret sektörünün temsilcisi olan ETİD'in yeni yönetim kurulu açıklandı. Yeni yönetimde iş dünyasının, perakende ve e-ticaret sektörünün öncü isimleri yer aldı. Emre Ekmekçi başkanlığındaki...
04 Kasım 2021

Squid Game izledik, Korece öğrenmeye talep 4 kat arttı

Dünya çapında yayınlanan ve tam 111 milyon kişiye ulaşarak rekor kıran dizi Squid Game, ülkemizde de popülerliğini kaybetmezken bir yandan Korece diline olan ilgiyi de artırdı.  Türkiye'nin en büyük online hizmet platformu Armut.com,...
28 Ekim 2021

AgeSA, 2021’in Üçüncü Çeyreğini Büyümeyle Kapadı

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektöründe faaliyet gösteren AgeSA, 2021 yılı üçüncü çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. 2021 ilk 9 aylık verilerine göre 1 milyar 398 milyon TL prim üretimine ulaşan AgeSA, geçtiğimiz yılın...
28 Ekim 2021

MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLLERİ 3. KEZ SAHİPLERİNİ BULDU

CX TV'den izlemek için tıklayın Türkiye'nin en önemli markalarının yarıştığı CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi Ödülleri'nin  3. yılında da sağlıktan bankalara, teknolojiden  sigortaya kadar pek çok sektörden...
26 Ekim 2021

2. MÜŞTERİ DENEYİMİ ÖDÜLLERİ SAHİPLERİNİ BULDU

CX TV'DEN ZLEMEK İÇİN TIKLAYIN 13 Kasım 2019 tarihinde, Hilton Maslak'ta gerçekleştirilen ödül gecesinde, 3 kategoride müşteri deneyimi dalında ödüller sahiplerini buldu. En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü kategorisi Yapı...
26 Ekim 2021

CX Awards Turkey

Türkiye'nin önde gelen markalarının yarıştığı CX Awards Turkey - Müşteri Deneyimi Ödülleri, Babylon Bomontiada'da gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Yoğun rekabete sahne olan Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde; Dijital kategorisinde...
26 Ekim 2021

Yapay Zeka Girişimleri 4 Yılda 8 Katına Çıktı

Türkiye Yapay Zeka İnisiyatifi'nin  Ekim 2021 Yapay Zeka Girişim Haritası'nda görüntü işleme, öngörü ve veri analitiği, arama asistanı ve arama motoru, doğal dil işleme, chatbot, makine öğrenmesi, optimizasyon, otonom araçlar,...
26 Ekim 2021

ING Mobil'in Yeni Özellikleriyle Daha İyi Bir Bankacılık Deneyimi

ING Türkiye, müşterilerinin hayatında bankacılığın yerini en aza indirerek, müşterilerine her zaman, her yerden, kolay ve zahmetsiz hizmet sunabilmek hedefiyle, mobil uygulaması ING Mobil'e eklediği yeni özelliklerle daha kolay bir bankacılık...
26 Ekim 2021

Global veri yedekleme ödüllerinde Türkiye'ye birincilik

Veeam'in Türkiye'deki ilk ve tek akredite edilmiş profesyonel servis iş ortağı ITserv, ‘Pazarlama ve İletişim' kategorisinde dünya ilderi oldu. ITserv, Veeam Akredite Servis İş Ortağı Ödülleri (Veeam Accredited Service...
26 Ekim 2021

Borusan Otomotiv Müşteri Hizmetleri ve Deneyimine 3 Altın Ödül

Borusan Otomotiv olarak odak noktalarının en iyi müşteri deneyimini sunmak olduğunu belirten Borusan Otomotiv İcra Kurulu Başkanı Hakan Tiftik, son 3 yıldır hızlandırdıkları dijital dönüşüm çalışmaları ve müşteri odaklı...
25 Ekim 2021

Hilton'dan Daha İyi Bir Konuk Deneyimi için Yeni bir Dijital Çözüm

Hilton, konuk deneyimini iyileştirme amacıyla Hilton Honors uygulaması kapsamında geliştirdiği 'Dijital Anahtar Paylaşımı” (Digital Key Share) adlı yeni özelliğini duyurdu. Hilton'un 18 markasının tamamında devreye girecek...
25 Ekim 2021

Amazon Türkiye, BlindLook iş birliğiyle engelsiz bir online alışveriş deneyimi sunuyor

Amazon Türkiye, görme engellilerin online alışveriş yaparken yaşadıkları zorlukları ortadan kaldırmaya yardımcı olmak amacıyla, görme engelliler için özgürlük teknolojileri geliştiren Türkiye merkezli bir sosyal girişim olan BlindLook...
25 Ekim 2021

Doğuş Otomotiv Geleceğin Müşteri Deneyim merkezini açtı

Otomotiv sektörü tarihinin en hızlı ve en köklü değişim sürecini yaşıyor. Çağın getirdiği tüm teknolojik imkanların yanında tüketiciler otomobil markalarından aynı zamanda sürdürülebilirlik ve gezegenin iyiliği için adım atmalarını...
25 Ekim 2021

Bankalarda sanal asistanlar 3 yılda %250 arttı

Cbot'un açıkladığı rakamlara göre; Türkiye'deki mevduat bankaları kapsamında kurumların %41'i halihazırda müşterilerine çeşitli platformlardan bir chatbot deneyimi sunarken, %19'u chatbot geliştirilmesi konusunda devam...
23 Ekim 2021

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda Altın Madalya

TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi 'Çağrı Merkezimiz, müşterilerimizden aldığımız geri bildirimlerle her geçen gün kendini geliştirmeye devam ediyor. Bu ödüller, ‘hepimize işimizi daha...
14 Ekim 2021

13. BÇM Zirvesi Tüm Bankaları Ağırladı

Bankaların müşteri deneyimini yürüten farklı birimlerdeki yöneticilerini kendi aralarında buluşturan ve bu özelliğiyle dünyada tek olan BÇM Zirvesi 13. yılında yine Türkiye'nin en önemli bankalarını bir araya getirdi. Nice Medya...
12 Ekim 2021

Koton, Veri Odaklı Dijital Dönüşüm Yolculuğunda SAS’ın Çözümlerini Tercih Etti

E-ticaret ve perakende sektörlerine artık kullanıcılar yön veriyor. Şirketler müşteri deneyimini ve memnuniyetini en üst düzeye yükseltmek için veri analitiğinin ve yapay zekanın gücünden yararlanıyor. SAS, Türkiye'de gerçekleştirdiği...
12 Ekim 2021
Günün Anketi Tümü
Ofise dönmek ister misiniz?
Ofise dönmek ister misiniz?

Gelişmelerden Haberdar Olun

@