ING Mobil'in Yeni Özellikleriyle Daha İyi Bir Bankacılık Deneyimi

ING, Mobil'e eklediği yeni özelliklerle, müşterilerine daha az eforla daha iyi bir bankacılık deneyimi sunmayı hedefliyor.

Müşteri Deneyimi 26.10.2021, 13:37 Eylem gün
ING Mobil'in Yeni Özellikleriyle Daha İyi Bir Bankacılık Deneyimi

ING Türkiye, müşterilerinin hayatında bankacılığın yerini en aza indirerek, müşterilerine her zaman, her yerden, kolay ve zahmetsiz hizmet sunabilmek hedefiyle, mobil uygulaması ING Mobil’e eklediği yeni özelliklerle daha kolay bir bankacılık deneyimi sunuyor.  

ING kartı olmayanlar için ING Mobil üzerinden yeni şifre almak çok kolay 

 ING Mobil’i kullanmak isteyen ING müşterileri, şifrelerini bilmiyorlarsa ya da unuttuklarında herhangi bir ING Kredi Kartı veya Nakit Kartı bilgileriyle şifrelerini anında alabiliyor. ING Mobil’in güncellemesi ile artık NFC (Yakın Alan İletişimi) özelliği olan bir telefonu olan müşteriler de şifrelerini ING Mobil üzerinden yeni çipli TC kimlik kartlarını kullanarak kolayca alabiliyor.  

Mayıs ayından bu yana uzaktan müşteri olmak isteyenler, ING Mobil’i indirerek, ING’li Ol özelliği ile 3 adımda anında ING müşterisi olabiliyorlardı. Kullanıcıların bu özelliği kullanabilmesi için yeni çipli kimlik ve NFC (Yakın Alan İletişimi) özelliği olan bir telefonu olması gerekiyorken, güncelleme ile beraber, NFC özellikli telefona sahip olmayanlar da artık ING Mobil üzerinden hayata geçirilen para transferi seçeneği ile ING müşterisi olabiliyor.

Karekodla para gönderilebiliyor ve ödeme yapılabiliyor

FAST kapsamında müşterilerine gün ve saat sınırlaması olmadan 7/24 para transferi yapma kolaylığı sunan ING, mobil uygulamasına getirdiği özellik ile karekod (QR) ile ödeme yapma imkanı da sağlıyor. ING Mobil kullanıcıları artık IBAN numarası kullanmak yerine karekod paylaşarak para alıp gönderebileceği gibi aynı zamanda POS üzerinden ödeme işlemlerini de gerçekleştirebiliyor. 

Mobil Cihaz Koruma sigortası ve yeni sigorta ürünleri de artık ING Mobil’den kolayca alınabiliyor

Müşterilerin ihtiyaç duyduğu anda kolayca alabilecekleri Mobil Cihaz Koruma, Turuncu Hayat ve Ekstrem Güvende olmak üzere 3 yeni sigorta ürünü daha ING Mobil’e eklendi. ING müşterileri, Mobil Cihaz Koruma ürünü ile mobil cihazlarını kırılma ve kaybolmalara karşı mobil üzerinden kolayca sigortalarken, Turuncu Hayat ve Ekstrem Güvende ile beklenmedik durumlara karşı kendilerini ve sevdiklerini güvenceye alabiliyorlar. Üstelik bir uzman görüşüne ihtiyaç duyarlarsa, artık tüm ING’liler ING Mobil’den Cebimdeki Danışman’a bağlanarak, yatırım, birikim ve sigorta ürünleri hakkında görüşebiliyor, ürün satın alabiliyor ve işlem yapabiliyorlar. 

Ozan KırmızıDaha kolay bir bankacılık deneyimi sunmak için dijital kanallarımıza yatırım yapıyoruz.

Türkiye’nin lider dijital kurumu yolunda ilerlediklerini belirten ING Türkiye Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Ozan Kırmızı “Bankacılığın geleceğinin dijitalleşmede olduğuna inanıyoruz. Müşteri memnuniyetini stratejimizin merkezine alarak daha kolay bir bankacılık deneyimi sunmak için dijital kanallarımıza yatırım yapmayı ve ING Mobil’i geliştirmeyi sürdürüyoruz. Müşterilerimizin bankacılığa daha az, hayata daha çok zaman ayırmalarını sağlamayı amaçlıyoruz. Bu kapsamda, ING Mobil kullanıcıları için hayata geçirdiğimiz güncellemeler ile müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak yeni özellikler getirmekten mutluyuz. “Her zaman, her yerde ve herkes için inovasyon” görüşüyle ilerleyerek kullanıcı dostu ve zaman kazandıran ürün ve hizmetler geliştirmeye devam edeceğiz” dedi. 

ING Mobil’in güncel versiyonu 26 Ekim’den itibaren uygulama mağazalarından indirilebiliyor. 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@