Müşteri Deneyiminde "Sürdürülebilirlik"

IXM Deneyim Enstitüsü tarafından düzenlenen Müşteri Deneyimi Sektör Buluşması'nın bu ayki konusu "Sürdürülebilirlik" oldu.

Müşteri Deneyimi 05.05.2023, 13:08 Eylem gün
Müşteri Deneyiminde "Sürdürülebilirlik"

IXM Deneyim Enstitüsü'nün  (Institute of Experience Management) tarafından düzenli olarak her ay gerçekleştirmeye başlanan Müşteri Deneyimi Sektör Buluşması'nın bu ayki konusu "Sürdürülebilirlik" oldu. Buluşma, 4 Mayıs 2023 tarihinde Yeditepe Üniversitesi'nin yeşil ortamı içinde gerçekleşti.   

Bu alanda ödüllü projelere imza atmış olan, Türkiye'nin önde gelen markalarının liderlerini konuşmacı olarak ağırlayan buluşma, aynı zamanda konuk olarak da yine birçok farklı sektörde müşteri deneyimine yön veren isimleri buluşturdu. 

Etkinlik, IXM'in düşünce önderleri Doç Dr. Can Erdem ve Dr. Nihat Tavşan'ın moderasyonunda keyifli bir buluşma ortamında gerçekleşirken buluşma süresince; konuşmacıların yanı sıra uzman isimlerden oluşan izleyiciler de deneyimleri doğrultusunda konuya katkıda bulunan paylaşımlar yaptılar.

Buluşma ilk olarak müşteri deneyiminde sürdürülebilirlik konusunda yakın zamanda bilimsel makalesi yayınlanan Doç. Dr Can Erdem'in konu hakkında rakamlar ve bilgiler veren sunumu ile başladı. 

Ardından söz alan Dr. Nihat Tavşan, otel müşterilerine dair ilginç ve keyifli istatistikleri ile başlayan konuşmasını sürdürülebilirlik için müşteri deneyiminde atılabilecek küçük ve büyük adımları anlattığı bir içerikle sürdürdü. 

Etkinlik programı kapsamında söz alan; AKİŞ GYO İnsan Kaynakları Direktörü Özlem Özbatır, TEKNOSA Müşteri Hizmetleri Müdürü Ömer Kasım, TEKNOSA Müşteri Deneyimi Müdürü Merve Kanberoğlu Taşcı ve AGESA Müşteri Hizmet Deneyimi ve Şikayet Yönetimi Müdürü Taylan Yetik sunumlarında CX AWARDS TURKEY Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde ödül alan, müşteriye dokunan veya müşterinin parçası haline geldiği sürdürülebilirlik projelerini paylaştılar.

Ardından panel formatına geçilerek, odaklanılan alanda birçok farklı başlığa değinen soruları yanıtladılar. İzleyicilerin de bu başlıklarda yoğun katılımları gözlendi. 

Etkinlik kapsamında müşteri deneyiminde sürdürülebilirlik konusu, sektör profesyonelleri tarafından keyifli ve detaylı biçimde ele alındı. 

  

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@