Müşterilerin İnternet Şikayetleri % 615 Arttı

Müşteriler en çok internetin yavaşlığından ve hizmetin çok pahalı olduğundan şikayet ediyor.

Telekom 15.03.2024, 11:48 15.03.2024, 12:03 Eylem gün
Müşterilerin İnternet Şikayetleri % 615 Arttı

Şikayetvar, internet servis sağlayıcılarıyla ilgili verilerini açıkladı. Bir önceki yılın aynı dönemiyle kıyaslandığında sektörle ilgili şikayet artış oranı yüzde 615 olarak gerçekleşti. Kullanıcılar en çok internetin yavaşlığından şikayet ederken yeni zamlarla birlikte sunulan hizmetin çok pahalı olduğunu platform üzerinden dile getirdi. Ayrıca halihazırda taahhüt hızının altında internet hizmeti alan kullanıcılar, sözleşmelerinden vazgeçtiği durumlarda yüksek cayma bedelini ödemekle karşı karşıya kaldıklarını vurguladı. İnternetin sürekli kopması, aboneliklerin geç bağlanması, müşteri hizmetlerinin ilgisizliği şikayet edilen diğer konular arasında yer aldı.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@