Eylem gün

Eylem gün

Bütün Yazıları

Eylem gün
Yönetici

Vestel ve Celal Bayar Üniversitesi'nden Müşteri Hizmetleri için 2 Önemli Protokol

Vestel Ticaret A. Ş. Bünyesinde bulunan Vestel Müşteri Hizmetleri ile Manisa Celal Bayar Üniversitesi arasında iki yeni iş birliği protokolü imza altına alındı. Protokol imza törenine Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Enis Turan...
01 Temmuz 2022

Çağrı Merkezi Teknoloji Zirvesi, Sektör Profesyonellerini Ağırladı

Nice Medya tarafından basın sponsorluğu üstlenen etkinliğin diğer sponsorları; AWS, Microsoft, AudioCodes, Bircom, Metrics, StudioPlus oldu.  Program kapsamında; Keynote Speaker olarak Studioplus Kurucusu Erhan Ali Yılmaz yer alırken diğer...
21 Haziran 2022

9. MÜŞTERİ HİZMETLERİ & DENEYİMİ ZİRVESİ

Nice Medya tarafından bu yıl 9. kez gerçekleştirilen Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi, 1 Haziran 2022 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda düzenlendi. Zirve; müşteri deneyimi ve müşteri hizmetlerinin en önemli isimlerini hem...
15 Haziran 2022

Tempo BPO’nun Yeni CEO’su Taylan Akalın

Tempo BPO'nun kurucusu Cemal Akar, çalışanlarına yaptığı duyuruda bu kararı almasındaki en büyük etmenlerden birinin yeni bakış açıları getirmenin şirkete katacağı ek faydalar ile Tempo BPO'yu daha ileriye taşıyacağı düşüncesi...
14 Haziran 2022

3. Çalışan Deneyimi Konferansı'nda Türkiye'nin En İyileri Konuştu

10 Mayıs tarihinde Nice Medya tarafından düzenlenen 3. Çalışan Deneyimi Konferansı, Webhelp sponsorluğunda online olarak gerçekleştirildi. Konferans programında, 3. EX AWARDS TURKEY - Çalışan Deneyimi Ödülleri'nde, ödül almaya...
07 Haziran 2022

Bankacılıkta Dijital Yükselirken Şube ve Çalışan Sayısı Azalıyor

KPMG Türkiye'nin 'Bankacılık Sektöre Bakış – 2021" raporuna göre 57 bankanın faaliyet gösterdiği sektörde dijitalleşme ve müşteri tercihlerindeki değişime paralel olarak çalışan sayısı 185 bin 248'e, şube sayısı 9...
24 Mayıs 2022

“Vestel Yetkili Online Bayi” ile Yeni Bir Müşteri Deneyimi

Fiziki mağazalardaki gücünü online varlığına yansıtarak, ortak bir vizyonla üstün hizmet ve müşteri deneyimi sunmayı amaçlayan Vestel, Yetkili Online Bayi projesi ile sektöründe rakiplerinden farklılaşıyor. Entegre perakende anlayışı...
16 Mayıs 2022

Sestek'in Yapay Zeka Tabanlı Ürünlerinin Yeni Markası "Knovvu"

Kurumların veri odaklı karar vermelerine, verimli çalışmalarına ve daha iyi müşteri deneyimi sunmalarına yönelik çözümler üreten ses teknolojileri şirketi Sestek, yerel ve global büyüme hedefleri kapsamında stratejik bir karar aldı. Sanal...
16 Mayıs 2022

CMC Yöneticilerini MBA Programı ile Destekliyor

M+ Group'un en büyük üyesi olarak hizmet veren CMC Türkiye, çalışanlarının eğitim ve gelişim süreçlerini ilk andan itibaren desteklemeye devam ediyor. Hem şirket bünyesinde kurulan CMC Akademi hem de çeşitli...
12 Mayıs 2022

Müşteri Hizmetleri Dijital ve Self Servise mi Kayıyor?

2021'de dünya genelinde 6,8 milyar dolar olan diyaloğa dayalı yapay zeka pazar büyüklüğünün, 2026'ya kadar 18,4 milyar dolara, 2030'da ise 32,6 milyar dolara ulaşması bekleniyor. Gartner verileri ayrıca dünya üzerindeki sanal...
20 Nisan 2022

Doğuş Otomotiv’den Müşteri ve Çalışan Deneyimi İçin "Dijital Santral Projesi"

Dijital iletişim altyapısı sistemlerinin iyileştirilmesini sağlamak amacıyla Vodafone ortaklığıyla hayata geçirilen 'Dijital Santral Projesi”, santral sistemini yenilemek isteyen tüm Yetkili Satıcı ve Servislere adapte edilebiliyor ve...
20 Nisan 2022

Vodafone, Metaverse’te İlk Mağazasını Açmaya Hazırlanıyor

Decentraland'de '66,-1 parsel” lokasyonunda açılacak olan Vodafone Metaverse Mağaza'da müşterileri kişisel dijital asistan TOBi karşılayacak. Müşteriler, Vodafone'un yeni nesil perakende anlayışına uygun...
20 Nisan 2022

Turkcell Global Bilgi’den Techno Camp Programı

Turkcell Global Bilgi'nin her sene gerçekleştirdiği Techno Camp, bilgi teknolojileri dünyasında kariyer yapmak isteyen gençlere çeşitli fırsatlar sunuyor. Haziran'da başlayacak ve 2 ay sürecek Techno Camp'te katılımcılara güçlü...
20 Nisan 2022

Sigortam.net “Müşterinin Şampiyonu Olma” Hedefiyle Yenilendi

Sigortam.net CEO'su Bora Uludüz'ün, yenilenme aşamalarını açıkladığı toplantıda yeni iş modeli kapsamında dijital müşteri deneyimi başı çekiyor.  Sigortacılık sektörü hakkında bilgi veren Uludüz, rakamlarla Insurtech'in...
25 Mart 2022

Fırat EDAŞ'tan Müşteri Memnuniyetine 426 Milyonluk Yatırım Planı

Sorumluluk sahasında bulunan Elâzığ, Malatya, Tunceli ve Bingöl'de, kaliteli ve kesintisiz enerji arzı hedefiyle faaliyetlerini sürdüren Fırat Elektrik Dağıtım A.Ş. (Fırat EDAŞ) yönetimi, müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak...
23 Mart 2022

Her Kargo Şirketinde Geçerli "En Yakın Kargo Noktası" Teslimatı Dönemi

MNG Kargo'nun duyurduğu yeni inovatif girişimi, bağımsız teslimat noktası ağı ‘En Yakın Kargo Noktası' ile tüketicinin işi kolaylaştırken, esnafa da ek gelir imkanı ortaya çıkıyor. ‘En Yakın Kargo Noktası' ile e-ticaret...
23 Mart 2022

CMC Yeni Lokasyonu için İzmir'i Tercih Etti

Avrupa'nın en hızlı büyüyen BPO, Teknoloji ve Danışmanlık şirketler grubu M+ Group bünyesinde hizmet veren, dış kaynak sağlayıcı (BPO) şirketi CMC Türkiye, İstanbul, Malatya, Urfa, Rize, Bayburt ve Van'da bulunan lokasyonlarına...
23 Mart 2022

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği Üyelerine KYC Eğitimleri Identify'dan

Türkiye Sermaye Piyasaları Birliği (TSPB) yönetiminde, üyelerine yönelik  planlanan uzaktan kimlik doğrulama ve güvenlik konulu online eğitimler Identify Türkiye tarafından verilmeye başlandı.  Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) tarafından...
23 Mart 2022

Tempo BPO, Almanya’da Şirket Kurarak Hizmet Vermeye Başladı

Verdiği hizmetleri global pazara da sunmak için ilk adımını atan Tempo BPO, Almanya'da Tempo Communication adıyla yer alacak. Bünyesinde bulunan Müşteri Deneyim Merkezi, Teknoloji Operasyonları Merkezi ve Dijital Dönüşüm Ofisi ile üç...
22 Mart 2022

Avrasya Tüneli Yapay Zeka Tabanlı Sanal Asistan Projesi

Avrasya Tüneli 7/24, kullanıcılarına yapay zeka tabanlı diyalogsal bir deneyim yaşatıyor. Kullanıcılar işlemlerini asistan içinde sonlandırabiliyor, istedikleri bilgilere erişip istedikleri işlemi diyalogsal deneyimden ayrılmadan...
16 Mart 2022

14. BÇM (Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi)

Bankaların müşteri deneyimi ve müşteri hizmetlerini yürüten yöneticilerini kendi aralarında buluşturan ve bu özelliğiyle dünyada tek olan Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi (BÇM) Zirvesi 14. yılında yine Türkiye'nin en büyük bankalarını...
16 Mart 2022

Vodafone'a Geçme İşlemleri Artık Tamamen Dijital

Faturalı hattını Vodafone'a taşımak ya da yeni faturalı hat başvurusunda bulunmak isteyen kullanıcılar, bu işlemleri 'Vodafone Yanımda” mobil uygulaması üzerinden yüz tanıma ve Yakın Alan İletişimi (NFC) teknolojisi...
16 Mart 2022

Teknosa Çağrı Merkezi'nden İşitme Engellilere Görüntülü Hizmet

Teknosa, sektöründe bir ilke imza atarak, işitme engelli müşterilerine işaret diliyle görüntülü çağrı merkezi hizmeti sunmaya başladı. 'Teknolojik Eller” adıyla Teknosa'nın web sitesi ile mobil uyumlu web sitesinde başlayan uygulamadan...
11 Mart 2022

Comdata Yeni Lokasyonunu İzmir'de Açtı

Comdata, 8.lokasyonunu İzmir'de hizmete açtı. İzmir Konak bölgesinde 1400 metrekare alana kurulu olan lokasyon, Comdata Genel Müdürü Yasin Uslu, Comdata Group Dijital Dönüşüm ve Entegrasyon Başkanı Patrice Mazoyer ve Üst Düzey Yöneticilerin...
11 Mart 2022
Günün Anketi Tümü
Ofise dönmek ister misiniz?
Ofise dönmek ister misiniz?

Gelişmelerden Haberdar Olun

@