Vestel ve Celal Bayar Üniversitesi'nden Müşteri Hizmetleri için 2 Önemli Protokol

Vestel Müşteri Hizmetleri, çağrı merkezi ve sektöre nitelikli iş gücünün kazandırılması için Celal Bayar Üniversitesi ile iki ayrı protokol imzaladı.

Çalışan Deneyimi 01.07.2022, 11:37 15.08.2022, 13:32 Eylem gün
Vestel ve Celal Bayar Üniversitesi'nden Müşteri Hizmetleri için 2 Önemli Protokol

Vestel Ticaret A. Ş. Bünyesinde bulunan Vestel Müşteri Hizmetleri ile Manisa Celal Bayar Üniversitesi arasında iki yeni iş birliği protokolü imza altına alındı. Protokol imza törenine Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Enis Turan Erdoğan, Rektör Prof. Dr. Ahmet Ataç,  Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Dr. Yıldıray Başkurt, İnsan Kaynakları Müdürü İpek Şimşek Akıncı, Kalite ve Eğitim Müdürü Esra Akgün, İletişim Merkezi Müdürü Fulya Sille, MCBÜ Gördes MYO Müdürü Doç. Dr. Selim Duramaz, MCBÜSEM Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Gülenaz Selçuk ve Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Ekrem Yılmaz katıldı. 

İlk protokol;  Manisa Celal Bayar Üniversitesi Gördes Meslek Yüksekokulu (MCBÜ Gördes MYO) bünyesinde açılacak olan Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön lisans programı ile ilgiliydi.  Protokol ile Çağrı Merkezi Hizmetleri Ön lisans programının eğitsel, sosyal, donanımsal ve ekonomik gereksinimlerinin giderilmesi yolu ile güçlendirilmesinin yanı sıra Vestel’in ihtiyaç duyduğu nitelikli işgücünün Üniversite-Sanayi İşbirliği ile sağlanarak Çağrı Merkezi Hizmetleri alanında eğitim alacak ve mezun olacak kişilerin sektörel ve eğitsel yeterliklere sahip sorumlu, nitelikli eleman gücünü yeni teknik ve yöntemlere dayalı olarak yetiştirilmesine katkı sağlaması hedeflenmekte.

İkinci Protokol; Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (MCBÜSEM) ile Vestel Müşteri Hizmetleri arasında eğitimlerde ve kurslarda iş birliğine yönelik olarak imza altına alındı. Protokol kapsamında MCBÜSEM tarafından gerçekleştirilecek Çağrı Merkezi Hizmetleri Eğitimini tamamlayan katılımcılar arasından Vestel Çağrı Merkezi’nde görev yapmak üzere işe alımlar gerçekleştirilecek. Eğitimler 8 ana başlıkta 4 gün toplam 32 saat olarak düzenlenecek.

Tören sonrasında, Sanayi ve Üniversite iş birliği ile ilgili olarak güzel bir protokole imza atmanın sevincini yaşadıklarını belirten Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Enis Turan Erdoğan, “Türkiye’de istihdama yönelik katkısı olan Çağrı Merkezlerinin kalitesinin arttırılması ve nitelikli eleman yetiştirmek için yüksek öğretim bünyesinde böyle bir bölüm açılmasına ön ayak olduğu için Rektörümüz Prof. Dr. Sayın Ahmet Ataç’a teşekkür ediyoruz.” ifadelerini kullandı. Vestel olarak son beş yıldır birçok platformda Çağrı Merkezlerinin ödüllendirildiği açıklamalarında bulunan Erdoğan “Manisa Celal Bayar Üniversitesi iş birliğinde hayata geçecek protokollerin kurumumuza, çalışanlarımıza ve üniversitemize hayırlı olmasını diliyorum.” diyerek sözlerine son verdi.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@