Sigortam.net'ten "Müşterinin Şampiyonları"na Özel Kariyer Projesi

Sİgortam.net çağrı merkezi çalışanlarına özel başlattığı "Benim Kariyerim" projesiyle daha uzun soluklu ve gelişime açık bir kariyerin önünü açıyor.

Çalışan Deneyimi 02.03.2022, 15:14 02.03.2022, 15:27 Eylem gün
Sigortam.net'ten "Müşterinin Şampiyonları"na Özel Kariyer Projesi

Sigortam.net, çağrı merkezi çalışanlarına yönelik “Benim Kariyerim” adıyla bir proje başlattı.

“Mutlu çalışanlar paralelinde müşteri memnuniyeti”

Sigortam.net İnsan Kaynaklarından Sorumlu Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Barış Açarı, insan kaynakları süreçlerini “mutlu çalışanlar paralelinde gelen müşteri memnuniyeti” bakış açısıyla oluşturduklarını belirterek, “Dünyadaki en ileri teknolojiyi kullandığımız çağrı merkezimizde büyük bir ekip görev yapıyor. Sigortam.net olarak “müşterinin şampiyonu” olma vizyonumuz doğrultusunda, çağrı merkezimizdeki çalışanlarımızın öncelikle mutlu bir çalışma ortamına sahip olmalarına ve sonrasında da sigorta konusunda nitelikli danışmanlık verecek seviyede uzmanlaşmış kişiler olmalarına oldukça önem veriyoruz. Bu kapsamda, kariyer yolculuklarını destekliyoruz” dedi. 

“Çağrı merkemizin kasları artık daha da güçlü” 

Açarı, “Benim Kariyerim” projesiyle Sigortam.net’in müşterileriyle en önemli temas noktalarından biri olan çağrı merkezinin kaslarını daha da güçlendirdiklerini vurgulayarak, şöyle devam etti: “Bu projeyle ulaşmak istediğimiz pek çok hedefimiz var. Öncelikle çağrı merkezi çalışanlarımızın kariyer yolculuğunu uzun soluklu hale getirmek, eğitim ve gelişim fırsatlarıyla önlerini açmak istiyoruz. Çalışanlarımızın mesleklerini sosyal hayatlarıyla uyumlu biçimde sürdürebilmelerini istiyoruz. Bunun için uzmanlık seviyelerine göre esnek çalışabilecekleri, daha yüksek hedeflerle performans gösterebilecekleri kurgular düşündük. Yüksek hedef-yüksek prim, esnek çalışma, part-time çalışma gibi seçenekler sunarak, ekip arkadaşlarımızın çalışma sistemlerini kendilerinin seçebileceği bir platforma dönüştük. Çalışanlarımızın geri bildirimlerinden yola çıkarak şekillendirdiğimiz proje, ekiplerde ilk andan itibaren pozitif bir motivasyon yarattı. Bundan sonraki süreçte de çağrı merkezi birimimize yatırım yapmayı sürdüreceğiz.”

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@