5. CX Awards Turkey Ödülleri Sahiplerini Buldu

CX AWARDS TURKEY® , her yıl olduğu gibi 5. yılında da ödül töreninde yalnızca adaylarını değil, tüm sektörden ağırladığı konuklarını, bir yandan keyif dolu bir ortamda karşılarken, bir yandan da onlara müşteri deneyiminin en iyi tasarlanan ve uygulanan projeleri hakkında bilgi alma fırsatı sağladı.

CX Awards Turkey 13.01.2023, 15:19 19.09.2023, 14:39 Eylem gün

Nice Medya tarafından organize edilen, Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülleri CX AWARDS TURKEY’in 5’incisi düzenlendi.

17 Ocak 2022'de CVK Jolly Joker Private'ta düzenlenen ve Echo CCS’nin de destek verdiği 5.CX AWARDS TURKEY'de Türkiye’de birçok öncü sektördeki markalar 7 farklı kategoride ödüle layık görüldü.

Ödül töreninin açılış konuşmasını gerçekleştiren Nice Medya Pazarlama ve Satış Müdürü Karin Erkan, bu sene 71 projenin adaylığını aldıklarını ve 28 adet ödüle layık görülen kurum olduğunu söyledi.

CX AWARDS TURKEY ödül programında kapsamında proje değerlendirmeleri, alanlarında yalnızca Türkiye'de değil dünya çapında müşteri deneyiminin kanaat önderi sayılan isimlerden oluşan, akademisyen yönü ağırlıklı bir jüri tarafından veriliyor.

Akademisyen Dr. Nihat Tavşan ödülle ilgili olarak, Nice Medya’nın 5 yıldır jürinin bağımsız olarak toplandığı bir müşteri deneyimi şenliği düzenlediğini, kurumların buraya birbirinden ayrıcalıklı projelerle katıldığını kaydetti. Müşteri deneyiminin gelişmekte olan bir alan olduğunu vurgulayan Tavşan, şunları söyledi: "Rekabetin artmasıyla beraber kurumlar, müşterilerine daha çok eğilmeye başladılar ve bunun yönetimi de belirli prensipler içerisinde oluyor. Kurumlar da buna karşılık vermek için ciddi gayret içerisindeler, biz bunu her yıl görüyoruz. Müşteri Deneyimi yükselmekte olan bir trend. Kurumlardan her birisi müşteri deneyiminin onlara vadettiklerini keşfetmeye başladılar.

Bunların en başında müşteri sadakati geliyor. Özellikle doygun pazarlarda yeni müşteri kazanmak mümkün değil veya çok zor. Böyle bir durumda şirketlerin sürdürülebilirlikleri için mevcut müşterileri elde tutmak en önemli anahtardır. Kurumlar bunlarla ilgili bir araştırma yaptıklarına ilk gözlerine takılan müşteri deneyimi oluyor."

Tavşan, Nice Medya’nın bu alandaki rolünün altını çizmek istediğini dile getirerek, "Nice Medya, yaptığı bu organizasyonla kurumlar içerinde müşteri deneyimi bilincini, farkındalığını artırarak, ülkemizin hem kendi içerisindeki rekabetini hem de uluslararası camiada Türk ürün ve hizmetlerinin ileri taşımasını sağlayan işlere imza atıyor." ifadelerini kullandı.

ÖDÜL ALAN MARKALAR

 Kategori 1- EN İYİ DİJİTAL MÜŞTERİ DENEYİMİ

 Perakende 

TEKNOSA - Üretken Proje Ödülü 

 Banka 

ZİRAAT BANKASI - Üretken Proje Ödülü 

VAKIFBANK - Büyük Düşünce Ödülü 

QNB FİNANSBANK - İyi Fikir Ödülü 

 Sigorta 

SİGORTAM.NET - Büyük Düşünce Ödülü 

 E - Ticaret 

LC WAIKIKI - İyi Fikir Ödülü 

 Kategori 2 - MÜŞTERİ DENEYİMİNDE EN İYİ TEKNOLOJİ KULLANIMI 

 Perakende 

KARACA - İyi Fikir Ödülü 

 Banka 

AKBANK - Büyük Düşünce Ödülü 

INTERTECH - Üretken Proje Ödülü 

 E - Ticaret 

LC WAIKIKI - İyi Fikir Ödülü 

 Telekom 

VODAFONE - Üretken Proje Ödülü 

Jüri özel ödülü: VERİNT 

 Kategori 3 - MÜŞTERİ DENEYİMİNDE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK 

 Banka 

İŞ BANKASI - İyi Fikir Ödülü 

 Yatırım Ortaklığı 

Akiş GYO - Büyük Düşünce Ödülü 

 Perakende 

Boyner - Büyük Düşünce Ödülü 

Teknosa - İyi Fikir Ödülü 

 Kategori 4 - B2B MÜŞTERİ DENEYİMİ 

 Akaryakıt 

TempoBPO - Üretken Proje Ödülü 

TÜPRAŞ - Büyük Düşünce Ödülü 

 Sigorta 

AKSİGORTA - İyi Fikir Ödülü 

 E - Ticaret 

E-LOGO - İyi Fikir Ödülü 

 Kategori 5 - MİNİMUM TEKNOLOJİ MAKSİMUM MÜŞTERİ DENEYİMİ 

 Banka 

TEB - Üretken Proje Ödülü 

 Hazırgiyim 

DEFACTO - İyi Fikir Ödülü 

 Otomotiv 

OTOKOÇ - İyi Fikir Ödülü 

 Kategori 6 - SIRADIŞI MÜŞTERİ DENEYİMİ PROJELERİ 

 Perakende 

TEKNOSA - Üretken Proje Ödülü 

 E - Ticaret 

BOYNER NOW - İyi Fikir Ödülü 

 Lüks Tüketim 

LEXUS - Büyük Düşünce Ödülü 

 Kategori 7 - ÇALIŞAN DENEYİMİ 

 Sigorta 

SİGORTAM.NET - Büyük Düşünce Ödülü 

 Banka 

TÜRKİYE FİNANS - İyi Fikir Ödülü

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@