4. Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması

Nice Medya tarafından düzenlenen 4. Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması, 6 Mart 2024 tarihinde tarihi Barnathan Hotel'de gerçekleşti.

INSURTECH & MÜŞTERİ DENEYİMİ KONFERANSI 07.03.2024, 12:26 28.03.2024, 11:02 Eylem gün
4. Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması

Sigorta ve Emeklilik şirketlerinden müşteri hizmetleri ve deneyimini yürüten isimlerin  geleneksel buluşması haline gelen Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması'nın 4.'sü yine Nice Medya tarafından  6 Mart 2024 tarihinde, Galata'da bulunan tarihi Barnathan Hotel'de gerçekleştirildi. 


Concentrix+Webhelp ve Sestek destekleriyle gerçekleşen etkinlikte bu yıl Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark'ın da işbirliği yer aldı. 


Katılımcı şirketler ise; 
Acıbadem Sigorta, 
AGESA, 
Aksigorta, 
Anadolu Hayat Emeklilik, 
Anadolu Sigorta, 
AXA, Eureko, 
Fiba,Garanti Sigorta, 
NN Hayat Emeklilik, 
QNB Emeklilik, 
QNB Sigorta, 
Sigortam.net, 
SigortaYeri 
Vienna Life 
oldular. 


Yapay Zeka Yine Gündemden Düşmedi 
Ağırlıklı olarak olumlu müşteri deneyimini artırmaya yönelik teknolojilerin konuşulduğu buluşma gündeminde yapay zeka tabanlı çalışmalar her zamanki gibi öne çıktı. Gündemde ayrıca yenilikçi müşteri deneyimi tasarımları ve ürünler de yer aldı. 
Concentrix+Webhelp, Satış Pazarlama Lideri Arzu Tekin ve Satış ve Pazarlama Direktörü Ahmet Özşahin’in aktardıkları, sigorta sektörüne yönelik inbound ve outbound aramalarında yapay zeka destekli yenilikçi uygulamaları katılımcılar tarafından ilgi gördü ve sorularla detaylı bilgiler alındı. 


Ardından söz alan Sestek Türkiye Satış Takım Lideri Cem Özkaya, yine katılımcı sigorta sektörü müşteri deneyimi yöneticilerinin talepleri doğrultusunda, gündemlerini oluşturan ana başlıklar; sanal asistanlar (Bot) ve yapay zeka tabanlı analitik uygulamalarından bahsetti.  


Etkinlik kapsamında; AgeSA Hayat ve Emeklilik Müşteri Yönetimi ve Kurumsal İletişim Grup Müdürü Fırat Babatonguz, müşteri deneyimi stratejileri doğrultusunda yönettikleri müşteri etkileşimleri ve bu etkileşimlerin yarattığı olumlu sonuçları paylaştı.

Daha sonra konuşan Aksigorta Müşteri Yönetimi Müdürü Alkım Saygın, 6. CX AWARDS TURKEY Müşteri Deneyimi Ödülleri’nden de ödül almaya hak kazanan projeleri, “ E - Kasko;  Elektrikli Araç Kaskosu” projesinden bahsetti. 

Katılımcılar ve konuşmacıların karşılıklı iletişimiyle süren toplantı, Barnathan Hotel’in, Haliç’ten  Sarayburnu’na ve oradan da Ortaköy’e uzanan çepeçevre manzarasında yenen keyifli bir öğle yemeği ile son buldu. 

www.calisandeneyimiodulleri.com


Nice Medya tarafından düzenlenen Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması, gelecek yıl itibarıyla Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark ile işbirliğine gidiyor. 
Bu işbirliği kapsamında sigorta ve emeklilik sektörü müşteri deneyim yöneticileri, sektöre yönelik deneyimi artırıcı yönde destek sunabilecek yeni teknolojilerle buluşma imkanı da bulacak. 
İşbirliğinin ilk adımı olarak ise Yıldız Teknik Üniversitesi Teknopark Müşteri Deneyimi Yöneticisi Gülçin Çakır, işbirliğine kapsamına dair bilgi verirken,  Teknopark bünyesinde yer alan Insurtech Hub Koordinatörü Birol Güleç ise, Hub içerisindeki, sigorta sektörüne yönelik geliştirilen yeni teknolojilerden bahsetti. 
2025 yılında düzenlenecek 5. Insurtech Sigorta Müşteri Deneyimi Buluşması’nda çok daha fazla teknoloji üreticisinin sigorta ve emeklilik sektörüyle yüzyüze biraraya gelerek bilgi paylaşımında bulunması sağlanmış olacak. 
 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@