Garanti Emeklilik Çağrı Merkezi 'Dünyanın 1 numarası' seçildi

Garanti Emeklilik, çağrı merkezi alanında dünya çapındaki en büyük organizasyon olarak kabul edilen Contact Center World Awards 2016’da kendi kategorisinde “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçildi. Garanti Emeklilik, otoritelerce çağrı merkezi alanında dünya çapındaki en saygın ödül organizasyonu olarak kabul edilen Contact Center World Awards 2016’da “Best Contact Center” kategorisinde “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçilerek çok büyük bir başarıya imza attı.

Çağrı Merkezi 29.11.2016, 14:43 29.11.2016, 14:43
Garanti Emeklilik Çağrı Merkezi 'Dünyanın 1 numarası' seçildi
Garanti Emeklilik, çağrı merkezi alanında dünya çapındaki en büyük organizasyon olarak kabul edilen Contact Center World Awards 2016’da kendi kategorisinde “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.

Garanti Emeklilik, otoritelerce çağrı merkezi alanında dünya çapındaki en saygın ödül organizasyonu olarak kabul edilen Contact Center World Awards 2016’da “Best Contact Center” kategorisinde “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” seçilerek çok büyük bir başarıya imza attı.

Uluslararası çağrı merkezi alanının en iyilerini belirleyen platform, her yıl düzenlediği yarışmalarla ilk etapta EMEA, Amerika ve Asya-Pasifik bölge finalleri düzenliyor. Bölgelerde birinci olan şirketler, sonraki aşamada küresel çapta değerlendiriliyor ve dünyanın en iyileri belirleniyor.

“Dünyanın en iyisi seçilmek bize kelimelerle tarif edemeyeceğimiz bir gurur yaşatıyor.”

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Garanti Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı K. Çağlayan Bakaçhan şunları söyledi; “Satış sonrasında müşterilerimizle ilk temas noktası olan ve şirketimizin sesi olarak gördüğümüz Çağrı Merkezimizin müşteri merkezli iş anlayışı ve sektörde fark yaratan çalışmaları ile böylesine kıymetli ve büyük bir ödül kazanması; daha iyilerini başarmak üzere bizlere ilham veriyor.

2016 yılı, Garanti Emeklilik olarak Çağrı Merkezi alanında pek çok yeniliğe imza attığımız bir yıl oldu. Özellikle sektörümüzde bir ilk olma özelliği taşıyan “Sesle Yönlendirme” uygulaması ile eski nesil teknolojilerin neden olduğu zaman kaybının önüne geçerek, müşterilerimizin hayatlarını önemli ölçüde kolaylaştırmayı başardık. Ses teknolojilerine olan ilgimizi ve yatırımlarımızı artırarak sürdürmeye devam edeceğiz."

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@