Teleperformance, Denizbank'a çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı
Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi alanında global bir firma olan Teleperformance, finans sektörünün önde gelen kurumlarından Denizbank’a çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı. Teleperformance, bu iş birliğiyle Denizbank’ın müşteri memnuniyetine yönelik hızlı ve kaliteli hizmet modeline önemli katkı sağlamayı hedefliyor.
Çağrı Merkezi
20.07.2019, 17:16 20.07.2019, 17:16
Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi alanında global bir firma olan Teleperformance, finans sektörünün önde gelen kurumlarından Denizbank’a çağrı merkezi hizmeti vermeye başladı. Teleperformance, bu iş birliğiyle Denizbank’ın müşteri memnuniyetine yönelik hızlı ve kaliteli hizmet modeline önemli katkı sağlamayı hedefliyor.
Teleperformance Türkiye, referans müşterileri arasına Denizbank’ı da ekledi.
Teleperformance, Denizbank’a aktivasyon işlemleri, bilgilendirme, tele pazarlama ve tele satış konularında destek veriyor.
“Şirketlerin kendi ana işlerine odaklanmasını sağlıyoruz”
Teleperformance CEMEA Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme Başkanı Tolga Uçbağlar, “1978 yılından bu yana çağrı merkezi ve dış kaynak CRM alanında lider olan Teleperformance Group çatısı altında çalışıyor ve müşterilerine eşsiz bir deneyim sunmak isteyen şirketlerin bu ihtiyacını uçtan uca karşılıyoruz. Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi stratejisi geliştirerek ve bu hizmeti de dış kaynaklı sağlayarak, şirketlerin kendi ana işlerine odaklanmalarını kolaylaştırıyoruz” diyerek, şirketlerin günlük operasyonlarına yaptıkları katkı hakkında bilgi verdi.
Teleperformance Türkiye, referans müşterileri arasına Denizbank’ı da ekledi.
Teleperformance, Denizbank’a aktivasyon işlemleri, bilgilendirme, tele pazarlama ve tele satış konularında destek veriyor.
“Şirketlerin kendi ana işlerine odaklanmasını sağlıyoruz”
Teleperformance CEMEA Gelişen Pazarlardan Sorumlu İş Geliştirme Başkanı Tolga Uçbağlar, “1978 yılından bu yana çağrı merkezi ve dış kaynak CRM alanında lider olan Teleperformance Group çatısı altında çalışıyor ve müşterilerine eşsiz bir deneyim sunmak isteyen şirketlerin bu ihtiyacını uçtan uca karşılıyoruz. Bütünleşik çok kanallı müşteri deneyimi stratejisi geliştirerek ve bu hizmeti de dış kaynaklı sağlayarak, şirketlerin kendi ana işlerine odaklanmalarını kolaylaştırıyoruz” diyerek, şirketlerin günlük operasyonlarına yaptıkları katkı hakkında bilgi verdi.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!