E-ticaret sektörü müşteri hizmetlerinde yapay zeka temelli çözümleri ne kadar kullanıyor?

Yapay zeka temelli diyaloğa dayalı otomasyon çözümlerinin, müşteri hizmetlerinde maliyet, süre ve kalite açısından avantaj sağladığı artık herkes tarafından kabul edilen bir gerçek. Peki e-ticaret sektörü  müşteri hizmetlerinde yapay zeka temelli çözümleri ne kadar kullanıyor? NİCE MEDYA olarak SESTEK işbirliğinde hazırladığımız araştırmada, e-ticaret siteleri arasında diyoloğa dayalı yapay zeka temelli; chat bot, sanal asistan, sesli IVR gibi otomasyon çözümlerinin kullanımına dair rakamları, görüşleri ortaya çıkarmayı hedefledik.

Genel 23.01.2021, 14:43 23.01.2021, 14:43
E-ticaret sektörü müşteri hizmetlerinde yapay zeka temelli çözümleri ne kadar kullanıyor?
Yapay zeka temelli diyaloğa dayalı otomasyon çözümlerinin, müşteri hizmetlerinde maliyet, süre ve kalite açısından avantaj sağladığı artık herkes tarafından kabul edilen bir gerçek. Peki e-ticaret sektörü  müşteri hizmetlerinde yapay zeka temelli çözümleri ne kadar kullanıyor?

NİCE MEDYA olarak SESTEK işbirliğinde hazırladığımız araştırmada, e-ticaret siteleri arasında diyoloğa dayalı yapay zeka temelli; chat bot, sanal asistan, sesli IVR gibi otomasyon çözümlerinin kullanımına dair rakamları, görüşleri ortaya çıkarmayı hedefledik.

Sonuçlar değerli sektör temsilcilerine bu alandaki projelerinde ve yatırım kararlarında destek olma görevini üstlenebilecektir.
ARAŞTIRMA İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@