AvivaSA Müşteri Haftası'nı müşterileri ile kutladı

AvivaSA, 2013 yılında başlattığı ve geleneksel hale getirdiği “Müşteri Haftası” etkinliğini bu yıl, müşterilerin ve çalışanların bir arada olduğu etkinliklerle kutladı. Hafta boyunca “Benim Müşterim” video yarışması, “Müşterilerimizi Dinliyoruz” ve “Bildiklerinizi Unutun” etkinlikleri gerçekleştirildi.

Müşteri Deneyimi 21.12.2018, 12:39 21.12.2018, 12:39
AvivaSA Müşteri Haftası'nı müşterileri ile kutladı
AvivaSA, 2013 yılında başlattığı ve geleneksel hale getirdiği “Müşteri Haftası” etkinliğini bu yıl, müşterilerin ve çalışanların bir arada olduğu etkinliklerle kutladı. Hafta boyunca “Benim Müşterim” video yarışması, “Müşterilerimizi Dinliyoruz” ve “Bildiklerinizi Unutun” etkinlikleri gerçekleştirildi. 

Tüm haftaya yayılan etkinliklerde; AvivaSA çalışanlarının müşterilerle birebir temas etmesi ve müşteri odaklı bakış açısının yaygınlaştırılması amaçlandı. Etkinlikler kapsamında, AvivaSA Genel Müdürlüğüne davet edilen müşterilerle, tüm genel müdürlük çalışanlarının katıldığı, “Müşterilerimizi Dinliyoruz” panelinin ardından, keyifli bir kokteyl düzenlendi. Panelde AvivaSA müşterileri, Dr. Hakan Tetik’in moderatörlüğünde, AvivaSA ile ilgili görüş ve beklentilerini keyifli bir sohbetle tüm çalışanlara aktardı.

Müşteri Odaklılık

AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca,“müşteri odaklılığın” öneminin altını çizerek şunları söyledi: “AvivaSA olarak, insan kaynağımızı ve teknolojiyi en verimli şekilde kullanarak; tüm süreçlerimizi müşteri odaklılık stratejimizle yeniden düzenleyerek, sektörde müşterileri tarafından en çok tercih edilen dijital sigorta şirketi olabilmeyi hedefliyoruz. Bunun için kurum içinde verimliliği artıran yeni iş yapış tarzlarını benimseyerek, yalın süreçler tasarlamak için çalışıyoruz ve tüm bu çalışmalarımızı müşterilerimize daha iyi bir deneyim yaşatmak amacıyla geliştiriyoruz. Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilmek için müşterilerimizi tanımak, ihtiyaçlarını anlamak ve onlara uygun kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetleri, doğru zamanda, doğru kanallardan sunarak, hayatları boyunca müşterilerimizin yanında olabilmek istiyoruz.”

Türkiye’de ortalama ömrün 78 yıl olduğunu vurgulayan Kuruca, sözlerini şöyle tamamladı: . “İnsan ömrü uzadıkça ve yaşlandıkça sigorta ve emeklilik ürünlerinin gerekliliği daha da ortaya çıkıyor. 18 yaşından 90 yaşına kadar her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var. Hiç bir ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Tam bu noktada, “müşteri odaklılık” kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörümüzün geleceğini, müşteri odaklı bakış açısı ve dijitalleşme belirleyecek. Biz de bu çerçevede, AvivaSA olarak sunduğumuz dijital çözümlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Teknolojik gelişmelere paralel olarak artan müşteri beklentilerine uygun ürün ve hizmetleri sunmak, ihtiyaç duydukları anda ve tercih ettikleri kanallardan müşterilerimizin yanında olabilmek için dijital dönüşüme ve teknolojiye yatırımlarımız devam edecek.”

Fırat Kuruca, Facebook Canlı Yayınında Müşterilerle Buluştu

Hafta kapsamında ayrıca, AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, Facebook canlı yayınında, izleyenlere BES hakkında bilgiler vererek, AvivaSA’nın müşteri odaklı dijital dönüşümünden bahsetti, canlı yayında gelen soruları yanıtladı.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@