Multinet Up, Türkiye'de restoran sektörünün en büyük sadakat platformu GastroClub'ı satın alıyor
Türkiye’nin lider yeni nesil finansal teknoloji ve hizmet şirketi Multinet Up, GastroClub yatırımı ile kullanıcılarına şehrin özel mekanlarında avantajlar sunacak. Yemek kartları sektöründe düzenlemelerin hayata geçeceği yeni döneme hazır giren Multinet Up, yıl boyunca gerçekleştirdiği yatırımlarına bir yenisini ekledi.
Müşteri Deneyimi
18.01.2019, 10:28 18.01.2019, 10:28
Türkiye’nin lider yeni nesil finansal teknoloji ve hizmet şirketi Multinet Up, GastroClub yatırımı ile kullanıcılarına şehrin özel mekanlarında avantajlar sunacak.
Yemek kartları sektöründe düzenlemelerin hayata geçeceği yeni döneme hazır giren Multinet Up, yıl boyunca gerçekleştirdiği yatırımlarına bir yenisini ekledi. Multinet Up; 5 şehirde, 800’den fazla cafe, restoran, bar ve beach club'larda yüzde 50’ye varan indirim ve ayrıcalıklar sağlayan, Türkiye’de yeme-içme sektörünün en büyük sadakat platformu olan GastroClub’a yatırım yaptı. Bu yatırım kapsamında GastroClub hisselerinin tamamı üç yıl içerisinde Multinet Up bünyesine geçecek. GastroClub yatırımı ile kullanım nokta ağını genişleterek pek çok yeni ve seçkin mekana erişim sağlamayı hedefleyen Multinet Up, ayrıca ürün ve hizmet çeşitliliğini artıracak ve kullanıcı deneyimini zenginleştirmeye devam edecek.
Grubun yemek kartları sektöründe yeni döneme hazırlandığını ve yıl sonu gelmeden yeni iş birlikleriyle büyümeye devam ettiğinin altını çizen Multinet Up’ın Yatırımlardan ve Finansal Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Baran Yıldırım, “Multinet Up olarak, 21.000 kurumsal müşterimiz, 2 milyon kart kullanıcımız ve 40.000 üye işyeri ağımız ile terzi usulü hizmet sunan geniş ekosisteme sahip bir çözüm ortağıyız. Türkiye'nin ilk ön ödemeli kartına sahip olan ininal yatırımımızı da bu ekosistemin önemli parçası olarak sayabiliriz. Saygın araştırma şirketlerinden İpsos’un yakın zamanda yaptığı araştırmaya göre, yemek kartı sektöründe en yüksek tavsiye oranına sahip firma Multinet Up olarak öne çıkıyor. Kullanıcılarımızın hayatına değer katmak ve deneyimlerini zenginleştirmek için yeni yatırımlara devam ediyoruz. Bu kapsamda, GastroClub yatırımımızı oldukça önemsiyor ve ağımıza seçkin mekanları eklemenin heyecanını yaşıyoruz. Bu yatırım ile ağımızın yanı sıra paydaşlarımıza sunduğumuz ürün ve hizmetlerimizi zenginleştirecek olmanın memnuniyetini yaşıyoruz” dedi.
Konuyla ilgili görüşlerine yer veren GastroClub’ın kurucu ortakları Gizem Oral Kutman ve Çağlar Karataş, “Bu yatırım ile her iki şirketin de kazanımlar elde ederek büyümesini hedefliyoruz. Multinet Up’ın 2 milyon kullanıcısına ulaşmanın yanı sıra, şirketin kapalı devre ödeme sistemleri altyapısındaki bilgi birikimi ve yetkinliğinden faydalanarak GastroClub’ı bir FinTech girişimi yapacağız. Multinet Up gibi bir sektör liderinin GastroClub’ı satın almasından büyük onur ve gurur duyuyoruz” dedi.
Yemek kartları sektöründe düzenlemelerin hayata geçeceği yeni döneme hazır giren Multinet Up, yıl boyunca gerçekleştirdiği yatırımlarına bir yenisini ekledi. Multinet Up; 5 şehirde, 800’den fazla cafe, restoran, bar ve beach club'larda yüzde 50’ye varan indirim ve ayrıcalıklar sağlayan, Türkiye’de yeme-içme sektörünün en büyük sadakat platformu olan GastroClub’a yatırım yaptı. Bu yatırım kapsamında GastroClub hisselerinin tamamı üç yıl içerisinde Multinet Up bünyesine geçecek. GastroClub yatırımı ile kullanım nokta ağını genişleterek pek çok yeni ve seçkin mekana erişim sağlamayı hedefleyen Multinet Up, ayrıca ürün ve hizmet çeşitliliğini artıracak ve kullanıcı deneyimini zenginleştirmeye devam edecek.
Grubun yemek kartları sektöründe yeni döneme hazırlandığını ve yıl sonu gelmeden yeni iş birlikleriyle büyümeye devam ettiğinin altını çizen Multinet Up’ın Yatırımlardan ve Finansal Servislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Baran Yıldırım, “Multinet Up olarak, 21.000 kurumsal müşterimiz, 2 milyon kart kullanıcımız ve 40.000 üye işyeri ağımız ile terzi usulü hizmet sunan geniş ekosisteme sahip bir çözüm ortağıyız. Türkiye'nin ilk ön ödemeli kartına sahip olan ininal yatırımımızı da bu ekosistemin önemli parçası olarak sayabiliriz. Saygın araştırma şirketlerinden İpsos’un yakın zamanda yaptığı araştırmaya göre, yemek kartı sektöründe en yüksek tavsiye oranına sahip firma Multinet Up olarak öne çıkıyor. Kullanıcılarımızın hayatına değer katmak ve deneyimlerini zenginleştirmek için yeni yatırımlara devam ediyoruz. Bu kapsamda, GastroClub yatırımımızı oldukça önemsiyor ve ağımıza seçkin mekanları eklemenin heyecanını yaşıyoruz. Bu yatırım ile ağımızın yanı sıra paydaşlarımıza sunduğumuz ürün ve hizmetlerimizi zenginleştirecek olmanın memnuniyetini yaşıyoruz” dedi.
Konuyla ilgili görüşlerine yer veren GastroClub’ın kurucu ortakları Gizem Oral Kutman ve Çağlar Karataş, “Bu yatırım ile her iki şirketin de kazanımlar elde ederek büyümesini hedefliyoruz. Multinet Up’ın 2 milyon kullanıcısına ulaşmanın yanı sıra, şirketin kapalı devre ödeme sistemleri altyapısındaki bilgi birikimi ve yetkinliğinden faydalanarak GastroClub’ı bir FinTech girişimi yapacağız. Multinet Up gibi bir sektör liderinin GastroClub’ı satın almasından büyük onur ve gurur duyuyoruz” dedi.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!