Yeni İçerikler
19 May 2019
HomeGenelÇalışan Deneyimi Benchmark ve Ödülleri Açıklandı

Çalışan Deneyimi Benchmark ve Ödülleri Açıklandı

E x AWARDS 2019 kazananları 

ETKİN ÇALIŞAN GERİ BİLDİRİM SÜRECİ Vestel

ÇALIŞAN DENEYİMİNE ÖNEM Akbank

ÇALIŞANLARIN MÜŞTERİ DENEYİMİNDEKİ ROLÜ Morhipo

Müşteri hizmetleri ve müşteri deneyimi alanında 13 yıldır dergi, kitap, online yayınlar gibi yayınları ve etkinlikleri hayata geçiren Nice Medya bu yıl ilk kez ÇALIŞAN DENEYİMİ KONFERANSI’nı düzenledi.

18 Nisan’da Hilton Bosphorus Hotel’de,  7. Müşteri Hizmetleri & Deneyimi Zirvesi çatısı altında gerçekleşen zirve Turkcell Global Bilgi ana sponsorluğunda düzenlendi.

İlk ediyonunda pek çok ilki daha bünyesine toplayan Konferans, Türkiye’nin ilk “Çalışan Deneyimi Ödülü – E x AWARDS”  ve “ÇALIŞAN DENEYİMİ BENCHMARK“ını da kucakladı.

Nice Medya’nın Benchmark ve içerik çalışmalarında CCacademia ile işbirliği içerisinde hareket ettiği etkinliğin çıkış noktası hakkında Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni Eylem Gün şu bilgileri verdi; “Yıllardır düzenlediğimiz etkinlikler ve yayınlar çerçevesinde, içerik çalışmalarımızda özellikle son yıllarda Çalışan Deneyimi teriminin, müşteri deneyiminin hemen yanı başında ve vazgeçilmez olarak yer aldığını gördük. Giderek artan  bu önem, Çalışan Deneyiminin artık bu etkinlikle arasında değil, kendine özel bir etkinlikte ele alınması ve hatta ödüllendirmesi noktasına ulaşmıştı.”

13:20’de Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni Eylem Gün ve   CCacademia Genel Müdürü Elvin Coşkun’un açılış ve çalışan deneyiminin dünyada nasıl ele alındığı hakkında bilgiler  veren konuşmaları ile başlayan program, ardından ana sponsor Turkcell Global Bilgi’nin İnsan Kaynakları Müdürü Pelin Alkan’ın kendi bünyelerinde yürüttükleri örnek çalışan deneyimi programı hakkında paylaştığı bilgilerle devam etti.
Daha sonra mikrofonu alan Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Selcen Uyguntüzel sunumuyla hem konuyu geniş çerçevede ele alan bilgiler aktardı hem de verdiği hayat dair örneklerle duygusal anlar yaşattı.
Daha sonra sahneyi alan JABRA Territory Manager Deniz Babuçoğlu’nun  aktif sunumunun ardından CCacademia Yaratıcı Drama Lideri Esra Yenice’nin workshop’u izleyicileri karşıladı.
Son olarak ise bankacılıktan e-ticarete, hem her sektörden firmanın katıldığı benchmark sonuçları açıklanarak, en başarılı kurumlara ödülleri takdim edildi.
ÇALIŞAN DENEYİMİNE ÖNEM dalında Akbank adına Çağrı Merkezi Müdürü Deniz Önalan’a ödülü Ana Sponsor Turkcell Global Bilgi Genel Müdür Yardımcısı Cahit Erdoğan tarafından,
ETKİN ÇALIŞAN GERİ BİLDİRİM SÜRECİ dalında Vestel adına Müşteri Hizmetleri Genel Müdür Yardımcısı Selcen Uyguntüzel’e ödülü CCacademia Genel Müdürü Elvin Coşkun tarafından,
ÇALIŞANLARIN MÜŞTERİ DENEYİMİNDEKİ ROLÜ dalında ise Morhipo adına Müşteri Deneyimleri Müdürü Hasan Uzmanoğlu’na ödülü Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni Eylem Gün tarafından verildi.