Vestel Çağrı Merkezi, Altın Kulaklık Ödülleri'nde 3 kategoride birinci oldu

Çağrı Merkezleri Derneği tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Altın Kulaklık Ödüllerinde sektör çalışanları “En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi”, “En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi” ve “Bu İşi Seviyorum Çünkü” olmak üzere üç kategoride yarıştı. Çağrı Merkezleri Derneği tarafından geçtiğimiz yıl başlatılan Altın Kulaklık Ödül töreninin ikincisi 29 Ekim tarihinde Gran Wydham Levent İstanbul'da gerçekleştirildi.

Çağrı Merkezi 07.12.2017, 14:37 07.12.2017, 14:37
Vestel Çağrı Merkezi, Altın Kulaklık Ödülleri'nde 3 kategoride birinci oldu
Çağrı Merkezleri Derneği tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen Altın Kulaklık Ödüllerinde sektör çalışanları “En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi”, “En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi” ve “Bu İşi Seviyorum Çünkü” olmak üzere üç kategoride yarıştı.

Çağrı Merkezleri Derneği tarafından geçtiğimiz yıl başlatılan Altın Kulaklık Ödül töreninin ikincisi 29 Ekim tarihinde Gran Wydham Levent İstanbul'da gerçekleştirildi.

Tüm çağrı merkezi müşteri temsilcilerinin başvurusuna açık olan yarışmaya bu yıl yine 100’ün üzerinde başvuru oldu. Bu yıl üç kategoride de birinciliği Vestel Çağrı Merkezi aldı.

  1. Altın Kulaklık yarışmasının “En Samimi Müşteri Deneyimi Hikayesi” kategorisinin birincisi Emine Gül Kurtaç, “En Etkili Sosyal Sorumluluk Projesi” kategorisinin birincisi Vestel Çağrı Merkezi Sosyal Sorumluluk Ekibi ve “Bu İşi Seviyorum Çünkü” kategorisinin birincisi Merve Saatlioğlu oldu.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@