5. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi

5. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi'nde Müşteri Hizmetleri 4.0 ve Sektöre Dair Yenilikçi Yaklaşımlar

CX TV 24.11.2017, 12:04 26.10.2021, 22:34
5. Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi
İzlemek için tıklayın
Bu yıl 600'ün üzerinde kişinin katılımıyla 5.si düzenlenen “Müşteri Hizmetleri ve Deneyimi Zirvesi”de son günlerin en sıcak tartışma konusu olan Endüstri 4.0 kavramının müşteri hizmetleri alanındaki yansımaları ve sektördeki yenilikçi yaklaşımlar tartışıldı.


Zirvede markalar kişiselleşirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemini, dijital müşteriyi dijital ölçümlemenin gerekliliğini ve müşteri deneyimine yenilikçi yaklaşımlarını sergiledi.

3 Mayıs’ta Turkcell Global Bilgi ana sponsorluğunda İstanbul Hilton Bosphorus’ta, 600'ün üzerinde yapılan zirvede son günlerin en sıcak tartışma konusu olan Endüstri 4.0 kavramının müşteri hizmetleri alanındaki yansımaları tartışıldı.

Konuşmacılar, "Dijital doğan bir nesil ile nasıl etkileşime geçilebileceği?” ve “Endüstri 4.0'a paralel müşteri hizmetleri 4.0'ın geliştirilmesi" gibi konuları da ele aldılar.

Zirveye katılan markalar ayrıca kişiselleşirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemini, dijital müşteriyi dijital ölçümlemenin gerekliliğini ve müşteri deneyimine yenilikçi yaklaşımlarını sergileme fırsatı buldu.

Zirvede öne çıkan diğer konu başlıkları ise başta doğru analiz, sorunların tespiti ve uygun çözümlerin sunulmasının müşteri deneyiminde en önemli etken olduğu gerçeğiydi. Bu noktada yapay zekanın müşteri deneyimine entegrasyonu ve gelecekte yaşanacak proaktif etkileşim dönemiyle birlikte insansız yönlendirme, bulutta veri güvenliğini sağlayan gelişmiş sistemler, big datanın derinleme analiz edilmesiyle müşterilere daha etkin ihtiyaçların sunulması gibi kavramlar tartışıldı.

Zirvede ayrıca kanaldan chat, görüntülü görüşme, yapay zekanın müşteri deneyimine özel uygulamaları, kişisel verilerin korunmasına bağlı güvenlik unsurları, müşteri memnuniyeti araçları, sosyal medyada satış entegrasyonları, bulut çözümler ve offline-online mağazacılık entegrasyonları gibi teknolojik çözümler, sektörel uygulamalarıyla birlikte katılımcılara aktarıldı.

Markalar ayrıca kişiselleşirilmiş müşteri deneyimi yaratmanın önemini, tahsilatta dijital müşteri deneyimi, kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yaratmada ve müşteriyi tanımada kullanılan analiz teknikleri, dijital müşteriyi dijital ölçümlemenin gerekliliğini ve müşteri deneyimine yenilikçi yaklaşımlarını sergiledi.

5 farklı panelde, 22 oturumda 49 farklı konuşmacının katılımıyla başta Perakende, Sigorta ve Bankacılık sektörleri olmak üzere Otomotiv, E- Ticaret, Sağlık, Gıda, Enerji ve Müşteri Deneyimi Kreatif Ajansları sektörlerinde faaliyet gösteren kurumlar ve Vestel, Brisa, Anadolu Sağlık, Flo Mağazacılık, Bosch, Migros, Arçelik, Enerjisa, Odeabank, Generali Sigorta, Teb, KasapDöner markalarının yöneticilerinin sunumları ilgiyle takip edildi.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@