Müşteri Hizmetlerinde Ses Teknolojilerinin Önemi

Sestek Genel Müdürü Serdar Karadayı ses teknolojisinin artı değerini aktarırken, konuşma analizi ve voice verification sisteminin detaylarını anlattı.

CX TV 30.11.2016, 15:15 26.10.2021, 22:14
Müşteri Hizmetlerinde Ses Teknolojilerinin Önemi

İzlemek için tıklayınız

Müşteri memnuniyetinin artırılması, müşteri temsilcisi performansının geliştirilmesi ve çağrı merkezi süreçlerinin optimize edilmesi konusunda önemli bir araç görevi gören ses teknolojileri; verimlilik, satış ve pazarlama, çağrı merkezi performans yönetimi açısından çeşitli katkılar sağlar
Sestek Genel Müdürü Serdar Karadayı 4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nde ses teknolojisinin artı değerini aktarırken, konuşma analizi ve voice verification sisteminin detaylarını anlattı. Ses teknolojilerinin artık günlük hayatımızın her alanında karşılaştığımız bir durum olduğunu belirten Karadayı; “SESTEK Konuşma Analizi (Speech Analytics), çağrı merkezlerinde müşteri temsilcileri ile müşteriler arasında geçen kayıtlı konuşmaların yazıya dönüştürülmesini ve görüşmelerle ilgili istatistiksel ve duygusal analizlerin yapılmasını sağlar.” dedi.

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@