DHL Express'ten Türkiye'deki e-ticarete destek yatırımı kararı

Şirket, ABD’de giderek büyüyen e-ticaret sektörünün ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik olarak iki yıla yayılan 185 milyon dolarlık bir yatırım planı açıkladı. Teslimatlarda hız, etkinlik ve verimlilik artışı sağlayacak yeni yatırım, ABD’ye gönderim yapan Türkiye e-ticaret sektörü oyuncuları için önemli fırsatlar sunuyor.

Genel 13.01.2017, 17:04 13.01.2017, 17:04
DHL Express'ten Türkiye'deki e-ticarete destek yatırımı kararı
Şirket, ABD’de giderek büyüyen e-ticaret sektörünün ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik olarak iki yıla yayılan 185 milyon dolarlık bir yatırım planı açıkladı.
Teslimatlarda hız, etkinlik ve verimlilik artışı sağlayacak yeni yatırım, ABD’ye gönderim yapan Türkiye e-ticaret sektörü oyuncuları için önemli fırsatlar sunuyor.

 

Türkiye’deki e-ticaret sektörü için en önemli pazarların başında gelen ABD’de zaman taahhütlü gönderilerin ve e-ticaret hacminin artışına bağlı olarak yeni bir yatırım planı açıklayan DHL Express, 2016 ve 2017 yılı boyunca 185 milyon dolar yatırım yapacak.
Müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmayı hedefleyen yatırım kapsamında işgücünün artırılması, yeni teknolojik çözümlerin hayata geçirilmesi ve tesislerin büyütülmesiyle birlikte hanelere yapılan e-ticaret gönderilerinin teslimatında verimlilik ve etkinlik artışı bekleniyor. Bu yatırım tüm dünyada çevrimiçi perakende satış yapan şirketler için de müşteri memnuniyetini artıracak önemli bir kazanım anlamına geliyor.

 

Türkiye’den çıkan e-ticaret gönderilerinin yaklaşık yarısı ABD’ye

DHL Express Türkiye verilerine göre, 2016 yılında Türkiye’deki e-ticaret sitelerinden yurtdışına giden gönderilerin yaklaşık yarısı ABD’ye teslim edildi. İhracat açısından oldukça zorlu bir yıl olmasına rağmen, ABD’ye yönelik e-ticaret gönderileri 2016 yılında da yüzde 5 artışla büyümeye devam etti. Ve ABD’ye ulaştırılan tüm gönderiler içinde e-ticaret gönderileri yüzde 29’luk bir paya sahip olarak, bu büyümede önemli bir rol oynadı.

On Demand Delivery, özellikle hanelere yönelik e-ticaret gönderilerinde müşteri memnuniyetini artırıyor.

Çevrimiçi alışveriş meraklılarının müşteri deneyimini geliştirmek üzere yeni ürün ve hizmetler geliştirmeye odaklanan DHL Express’in son yeniliklerinden biri de On Demand Delivery.

Bu yeni hizmetle göndericiler spesifik teslimat seçenekleri arasında seçim yaparak DHL Express’in müşterilerini e-posta veya SMS üzerinden gönderinin durumu hakkında proaktif şekilde bilgilendirmesini sağlayabiliyor. Alıcılar ise esnek teslimat seçeneklerinden yararlanarak teslimat zamanı ve yerini istedikleri şekilde belirleyebiliyor. İlk seferde teslimat performansını artıran On Demand Delivery, özellikle hanelere yönelik e-ticaret gönderilerinde müşteri memnuniyetini artırıyor. On Demand Delivery’nin 2017 sonuna kadar küresel ticaret ve e-ticaret faaliyetlerinin çoğunluğunu oluşturan 100’ün üzerinde ülkede hayata geçirilmesi planlanıyor.

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@