Tanı, Müşteri Deneyimi Alanındaki Çalışmalarıyla 2020 yılında 15 Ödül Kazandı

Koç Holding bünyesinde faaliyet gösteren, veriden beslenerek ve ileri analitik yöntemler kullanarak firmaların ihtiyaçlarına özel CRM hizmet ve ürünleri sunan Tanı, 2020 yılında uluslararası ve ulusal 7 farklı ödül platformunda toplam 15 ödüle layık görüldü. 18 seneyi aşkın süredir Veri Yönetimi, CRM, İleri Analitik, Sadakat programları ve Müşteri Deneyimi alanlarında faaliyet gösteren Tanı, 2020 yılında uluslararası ve ulusal 7 farklı ödül platformundan toplam 15 ödül almaya hak kazandı.

Genel 20.03.2021, 05:55 20.03.2021, 05:55
0
Tanı, Müşteri Deneyimi Alanındaki Çalışmalarıyla 2020 yılında 15 Ödül Kazandı
Koç Holding bünyesinde faaliyet gösteren, veriden beslenerek ve ileri analitik yöntemler kullanarak firmaların ihtiyaçlarına özel CRM hizmet ve ürünleri sunan Tanı, 2020 yılında uluslararası ve ulusal 7 farklı ödül platformunda toplam 15 ödüle layık görüldü.

18 seneyi aşkın süredir Veri Yönetimi, CRM, İleri Analitik, Sadakat programları ve Müşteri Deneyimi alanlarında faaliyet gösteren Tanı, 2020 yılında uluslararası ve ulusal 7 farklı ödül platformundan toplam 15 ödül almaya hak kazandı.

Tanı Genel Müdürü Hülya Varlık”, pandeminin zorlu koşullarına hızla adapte olduklarını belirterek şöyle devam etti: “Pandeminin başlamasıyla önce sağlık diyerek tüm çalışanlarımızla evden, uzaktan çalışma sistemine geçtik. Gerek sektörümüzün uygunluğu, gerekse dijital alt yapımız ve çevik iş modelimizle pandemi sürecinde de müşterilerimize kesintisiz desteğimizi sürdürdük. İnançla yolumuza devam ettik. İşimizde hayata geçirmek istediklerimizi ve hayallerimizi müşterilerimizle olan ortak inancımız ve odağımızla gerçekleştiriyoruz. Bu inanç da beraberinde ödüller getirdi. Denemeye, yeniliklere açık, vizyoner müşterilerimizin çalışmalarımıza olan inançlarına teşekkür ediyoruz. 2020 hepimize çevik çalışma yaklaşımının, değişime adaptasyonun ve iş süreçlerimizin digital teknolojilerden de güç alıp esnek yönetiminin önemini çok net gösterdi. Değişime açık, hızla adapte olan ekibimize de gönülden teşekkür ederim. Bu başarı, zamanın gerektirdiği dönüşümü hızla yapan ekibimizin, müşterilerimizin ve bizlerle uyumla çalışan iş ortaklarımızın eseri. 2021’de de yeni ürün ve hizmetlerimizle, Chippin mobil sadakat uygulamamızla, ileri analitik hizmetlerimizle ve CRM çözümlerimizle müşterilerimizin dijital dönüşümlerine katkı sağlamayı, her deneyimde hep birlikte öğrenip, gelişmeye devam etmeyi ve nice başarıları hayata geçirmeyi temenni ediyoruz.”

 

Tanı'nın 2020 yılında aldığı ödüller:

  • En İyi Yapay Zeka Kullanımı «Kâhin» - MARTECH 1.’lik (Opet ile)

  • Yenilikçi Veri ve İleri Analitik Yöntemler «Kâhin» - DPİD 1.’lik (Opet ile)

  • Veriden Çıkan Deneyim Başarı Ödülü «Kâhin» - FELİS 2.’lik (Opet ile)

  • En İyi Mobil Uygulama «Chippin» - STEVIE 1.’lik

  • En İyi Sayfa ve Topluluk Yönetimi «Chippin»-SOCIAL MEDIA AWARDS 1.’lik

  • Sadakat Uygulamaları «Chippin» - DPİD 2.’lik

  • En İyi Teknoloji Kullanımı «Bayi Dedektifi» - STEVIE 3.’lük (Opet ile)

  • En İyi Müşteri İçgörüsü Kullanımı «Akıllı Kampanya Motoru» - STEVIE 2.lik ( Opet ile )

  • Dijital Disruptor «Müşteri Doğrulama Sistemi» -IDC 2.’lik ( Opet ile )

  • Dijital Trailblazer «Hedef Kitle Asistanı» - IDC 3. ‘lük (Derimod ile )

  • Dijital Disruptor «Dataccord» - IDC 3.’lük  ( Koç Holding Emekli Vakfı ile)

  • Entegre Uygulamalar «Bu Canavar Çok Ses Getirdi» - DPİD 3.’lük (Aygaz ile )

  • Satış /Tüketim Noktası İçi Promosyonel Aktiviteler «Bu Canavar Çok Ses Getirdi» -DPİD 3.’lük. (Aygaz ile )

  • “KoçAilem Kan Kardeşliği Platformu projesi” TİSK /Ortak Yarınlar Ödül Programı’nda Çalışana Destek Ödülü 

  • Sadakat Programı Çalışmaları “KoçAilem Mobil” – FELİS BAŞARI

Yorumlar (0)
34
açık
Günün Anketi Tümü
deneme