Brisa, Ticari Araç Lastik Pazarındaki Liderliğini Müşteri Odaklı Hizmetleriyle Güçlendiriyor

Brisa, yüksek bir büyüme potansiyeline sahip ticari araç lastik pazarında liderliğini sağlamlaştırmak üzere çalışıyor.  Özellikle Profleet başta olmak üzere müşterilerine özel tasarladığı hizmetlerini zenginleştiriyor ve farklı müşteri gruplarına yönelik yeni pazarlama stratejilerini hayata geçirmeye hazırlanıyor.

Müşteri Deneyimi 28.03.2017, 11:49 28.03.2017, 11:49
Brisa, Ticari Araç Lastik Pazarındaki Liderliğini Müşteri Odaklı Hizmetleriyle Güçlendiriyor
Brisa, yüksek bir büyüme potansiyeline sahip ticari araç lastik pazarında liderliğini sağlamlaştırmak üzere çalışıyor. Özellikle Profleet başta olmak üzere müşterilerine özel tasarladığı hizmetlerini zenginleştiriyor ve farklı müşteri gruplarına yönelik yeni pazarlama stratejilerini hayata geçirmeye hazırlanıyor.

Ticari araç üretiminde trendler ve teknolojiler değişiyor. Gelişmiş sürüş emniyeti sunan, yeni nesil teknolojilerden yararlanan ve özellikle yakıt verimliliği sağlayan bağlantılı araçlar ön plana çıkıyor. Sürüş deneyimini tamamen değiştirecek olan yeni teknoloji ise otonom sürüş. Otonom sürüşe sahip araçlar özellikle daha geniş lastiklere ihtiyaç duyuyor ve Run-Flat teknolojisini tercih ediyor. Diğer yandan filolaşma giderek artıyor. Artan filolaşma sonucu artık operasyonel maliyetleri yönetebilmek daha da önem kazanıyor. Dijital izleme sistemleri de bu yönde sürekli gelişiyor.

“2017’de ticari araç lastik pazarına bireysel müşteri anlayışını getirmeye hazırlanıyoruz”

Brisa Ticari Ürünler Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Egemen Atış Brisa'nın 2017’de ticari araç pazarında bireysel müşterilere de daha yakından odaklanmayı planladıklarını açıkladı. Atış; “Müşterilerimizi yakından dinliyoruz ve ihtiyaçlarını tespit etmeye odaklanıyoruz. Bu yıldan itibaren ticari araçlarda farklı müşteri gruplarımıza sektörde ilk olacak yeni uygulamalarla ulaşacağız. İletişim stratejilerimizi de bu yönde oluşturuyoruz Lassa markamızla kamyon sürücülerine daha yakından birebir dokunarak, Bridgestone markamız ile de filo müşterilerimize özel farklı hizmetlerle sunduğumuz değeri zenginleştirmeyi ve derinleştirmeyi hedefliyoruz. Bu kapsamda çok yakında duyuracağımız heyecan verici bir sürece hazırlanıyoruz” diye konuştu.

Şirket bu çalışmalarına yön verecek bir araştırma da gerçekleştirdi. 12 ilde, İnşaat-hafriyat işinde çalışan, damperli kamyonlar, bölgesel taşımacılık yapan her türlü yük taşıyan kasalı kamyon ve tırlar, uluslararası taşımacılık yapan şehirlerarası otobüs ve şehir içi otobüs kapsamında 275 firma sahibi ve 325 araç sahibi/şoför ile yapılan araştırma sonuçlarına göre;

  • Araştırmaya katılan şoförlerin en sevdiği üç markadan biri Lassa

  • Lastik tercihlerinde Lassa %30’luk bir payla ilk sırada.

  • Ticari araç şoförlerinin karşılaştıkları en büyük zorluklar yorgunluk, uykusuzluk, ailelerinden ayrı kalmak, yalnızlık, sıkılmak ve ekonomik zorluklar.

  • Şoförler kullandıkları araçlarla duygusal bir bağ kuruyor; araçlarını evim, ailem, çocuğum, ekmek teknem, can dostum, yol arkadaşım, her şeyim, hayatım olarak nitelendiriyor.

  • Şoförlerin lastik tercihlerinde ürün ömrü, yol tutuşu ve fiyat öncelikli olarak öne çıkıyor.

  • Şoförlerin %75’i internet ve sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanıyor.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@