'Restoran Değil, Deneyim Tasarlıyoruz'

Yenilikçi, marka kimliğiyle uyumlu ve müşteri deneyimine odaklı restoran iç mekanlarına imza atan Kontra, kullanıcların kendilerini özel hissedecekleri, motive olabilecekleri ve sosyal hayatlarının parçası haline getirebilecekleri ‘Love Brand’ler yaratıyor. Kontra, restoran projelerinde marka kimliğinden yola çıkarak dekorasyondan logoya, menüden servis personellerinin apronlarına kadar tüm detayların uyum içerisinde planlanmasına özen göstererek aslında mekanı değil müşteri deneyimini tasarlıyor.

Müşteri Deneyimi 22.03.2017, 17:11 22.03.2017, 17:11
'Restoran Değil, Deneyim Tasarlıyoruz'
Yenilikçi, marka kimliğiyle uyumlu ve müşteri deneyimine odaklı restoran iç mekanlarına imza atan Kontra, kullanıcların kendilerini özel hissedecekleri, motive olabilecekleri ve sosyal hayatlarının parçası haline getirebilecekleri ‘Love Brand’ler yaratıyor.

Kontra, restoran projelerinde marka kimliğinden yola çıkarak dekorasyondan logoya, menüden servis personellerinin apronlarına kadar tüm detayların uyum içerisinde planlanmasına özen göstererek aslında mekanı değil müşteri deneyimini tasarlıyor.

Restoran iç mekan tasarımlarının, marka kimliğiyle örtüşen bütüncül detaylarla birlikte kullanıcıların yeme alışkanlıklarını ve deneyimlerini etkilediğini, hatta ne yemek istediklerini ve yeme hızlarını bile belirleyebildiğini vurgulayan İç Mimar Gülşah Cantaş, bu nedenle planlanma sürecinde işverenlerini farklı deneyimler yaratmaya yönlendirdiklerini belirtiyor ve ekliyor: "Deneyim endüstrisi çağında yaşıyoruz. Restoran tasarımlarında yaptığımız iş öncelikle mekandaki deneyimi tasarlamak. Bunu da sırf mekanı değil, tüm markayı ele alarak yapıyoruz. "

Müşteriyi yenilik odaklı yönlendiren Kontra, ilk olarak ihtiyaç programını tanımlayıp, bu program üzerinden mekanın içindeki bar, mutfak ve servis alanlarının doğru akış ve çözümlemelerini kendi vizyonu ile sunuyor ve deneyim endüstrisi çağına uygun olarak alternatif çözümler üretiyor.

İç Mimar Gülşah Cantaş, kullanıcıların restoran ile ilgili deneyimlerini başkalarına aktarmalarını sağlamanın en önemli koşulunun onlara hakkında konuşabilecekleri materyaller sağlamak olduğunu dile getiriyor ve ekliyor: "Restoran tasarımlarında kullanıcıların kendilerini özel hissedebilecekleri, marka ile motive olabilecekleri, sosyal hayatlarına ekleyebilecekleri deneyim mekanları tasarlamak çok önemli. Restoranın kullanıcı ile iletişim kurmasının en önemli yolu ise yalnız iç mekan tasarımının değil, kurumsal kimliğin, tabakların, logonun birbirinden referans alarak aynı dili konuşmasını sağlamaktan geçiyor. "

Restoran iç mekanlarında renk kullanımının önemli bir misyon taşıdığını vurgulayan Gülşah Cantaş, renk seçimlerinde mekanın fonksiyonunun ve konseptinin en önemli kriterler olduğunu vurguluyor: "Fast food markaları için daha dinamik renkler, parlak ışıklar ve döşemesi sert sandalyeler ile küçük masalar kullanırken fine dining’lerde sakin renkler, rahat oturmalar, loş ışıklar ve büyük masalar kullanmayı tercih ediyoruz. Pudra renk kombinasyonları, doğal ve açılmış meşeler ve huşlar ile mekan algısı ferahlatılırken güneş enerjili masa üstü aydınlatmalar ile tasarıma sıcaklık da katılıyor."

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@