ADM - GDZ Elektrik Dağıtım'ın mobil aplikasyonu hizmeti başladı

ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım, son olarak arıza mobil uygulamasını tüketicilerin kullanıma sundu. IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebilen ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım Arıza Bilgi Sistemi uygulaması ile şirketin hizmet ve sorumluluk sahası olan 5 il için arıza kaydı oluşturulabiliyor, tüketiciler, elektrik arıza ve aydınlatma arızası ihbarları yapabiliyor.

Teknoloji 22.03.2017, 12:05 22.03.2017, 12:05
ADM - GDZ Elektrik Dağıtım'ın mobil aplikasyonu hizmeti başladı

ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım, son olarak arıza mobil uygulamasını tüketicilerin kullanıma sundu. IOS ve Android işletim sistemli mobil cihazlardan erişilebilen ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım Arıza Bilgi Sistemi uygulaması ile şirketin hizmet ve sorumluluk sahası olan 5 il için arıza kaydı oluşturulabiliyor, tüketiciler, elektrik arıza ve aydınlatma arızası ihbarları yapabiliyor. Mobil uygulama aracılığıyla; onarım, bakım ve yatırım çalışmaları nedeniyle yapılan planlı kesintiler hakkında detaylı bilgi elde edilebiliyor.

İhbar ve talepler hızla alınabiliyor

AR-GE çalışmalarıyla beraber teknolojik yatırımlara önem verdiklerini belirten ADM ve GDZ Elektrik Dağıtım İcra Kurulu Başkan Vekili Metin Demirdağ, “Arıza Bilgi Sistemi Mobil uygulamasının tüketicilerin ihbar ve taleplerini daha kolay, hızlı bir şekilde bildirmelerine olanak sağladığını” söyledi.

Arıza kaydı oluşturulabiliyor

Uygulamanın kullanımı hakkında da açıklamalarda bulunan Metin Demirdağ, “Arıza bildirimi başlığında arızanın yaşandığı bölgeyle ilgili detaylı adres girilerek kayıt oluşturulabiliyor. Uygulama sayesinde bu bilgi hızlı bir şekilde bölgedeki ekiplere aktarılıyor. Tüketicilerimiz yaşadığı çevrede, sokağında bulunan aydınlatma arızası için yine uygulama üzerinden ihbarda bulunabiliyor. İhbara, detaylı adres bilgisini ekleyerek, arıza kaydını iletebiliyor. Bu aşamada ekiplerimizin daha hızlı bir şekilde bölgeye ulaşıp, gerekli müdahaleyi yapabilmesi için tüketicilerimizin gireceği detaylı adres bilgisi önem taşıyor” bilgisini paylaştı.

48 saat önceden planlı kesinti bildirimi

Planlı kesintilerin bakım ve onarım çalışmaları ile beraber yoğun olarak yatırım çalışmaları kapsamında gerçekleştirildiğine değinen Demirdağ, “Uygulamamız içinde yer alan diğer bir hizmet ile tüketicilerimiz 48 saat öncesinden planlı kesintilerle ilgili detaylı bilgilere ulaşabiliyor. Planlı kesintiler ise hizmet bölgemizde hızlı gelişim ve yapılaşma neticesinde oluşan yeni ihtiyaçları karşılamak ve daha kaliteli hizmet ve enerjiyi tüketicilerimize sunmak amacıyla ekonomik ömrünü tamamlayan tesislerimizin yenilenmesi çalışmalarını da kapsayan yatırımlarımız dahilinde yapılıyor." diye konuştu.

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@