Dijitalleşen KOBİ'ler müşteri ilişkilerini de online yönetiyor
Gelişen Teknoloji ve uygun maliyetli çözümler sayesinde artık KOBİ’ler de müşteri ilişkileri yönetiminde online çözümlerin avantajlarından yararlanabiliyor. Gelişen yazılım ve internet teknolojileri iş dünyasında da büyük değişimleri beraberinde getiriyor.
Teknoloji
12.04.2017, 11:51 12.04.2017, 11:51
Gelişen Teknoloji ve uygun maliyetli çözümler sayesinde artık KOBİ’ler de müşteri ilişkileri yönetiminde online çözümlerin avantajlarından yararlanabiliyor.
Gelişen yazılım ve internet teknolojileri iş dünyasında da büyük değişimleri beraberinde getiriyor. Uygun maliyetli çözümler, sadece büyük ölçekli işletmelerin değil, KOBİ’lerin de teknolojinin sağladığı avantajlardan yararlanmalarına yardımcı oluyor. Dijitalleşerek çağa ayak uydurmayı başaran KOBİ’ler, rekabet avantajı elde ediyor ve başarıyı yakalıyor.
Günümüzün yoğun rekabet koşulları müşteriyi çekme ve elde tutmanın önemini geçmişe oranla çok daha fazla artırıyor. Yeni bir müşteri kazanmanın eski bir müşteriye satış yapmaktan 6 kat daha maliyetli olduğu ve memnuniyetsiz bir müşterinin yaşadığı olumsuz deneyimi ortalama 8 kişi ile paylaştığı düşünüldüğünde, müşteri ilişkileri yönetiminin önemi daha iyi anlaşılıyor.
Üstelik yıllık müşteri sadakatini sadece yüzde 5 artıran bir işletmenin kârını yüzde 25 ile 85 arasında artırdığı, yeni bir müşteriye ürün satma olasılığı yüzde 15 iken mevcut müşteriler için bu olasılığın yüzde 50 olduğu göz önünde bulundurulduğunda, müşteri ilişkilerini teknolojinin yardımı ile yönetmek neredeyse kaçınılmaz bir hal alıyor.
CRM süreçlerinde BT’nin avantajları
GD Holding bünyesinde geliştirilen TRCRM de özellikle KOBİ’lerin iş süreçlerinde bilişim teknolojilerinden en iyi ve en kolay şekilde faydalanmalarını amaçlıyor. KOBİ’ler TRCRM ile profesyonel bir CRM (Müşteri ilişkileri yönetimi) sisteminde olması gereken tüm özelliklerle iş süreçlerini kolayca takip edebiliyor, kârlılık ve verimliliklerini artırabiliyor.
Gelişen yazılım ve internet teknolojileri iş dünyasında da büyük değişimleri beraberinde getiriyor. Uygun maliyetli çözümler, sadece büyük ölçekli işletmelerin değil, KOBİ’lerin de teknolojinin sağladığı avantajlardan yararlanmalarına yardımcı oluyor. Dijitalleşerek çağa ayak uydurmayı başaran KOBİ’ler, rekabet avantajı elde ediyor ve başarıyı yakalıyor.
Günümüzün yoğun rekabet koşulları müşteriyi çekme ve elde tutmanın önemini geçmişe oranla çok daha fazla artırıyor. Yeni bir müşteri kazanmanın eski bir müşteriye satış yapmaktan 6 kat daha maliyetli olduğu ve memnuniyetsiz bir müşterinin yaşadığı olumsuz deneyimi ortalama 8 kişi ile paylaştığı düşünüldüğünde, müşteri ilişkileri yönetiminin önemi daha iyi anlaşılıyor.
Üstelik yıllık müşteri sadakatini sadece yüzde 5 artıran bir işletmenin kârını yüzde 25 ile 85 arasında artırdığı, yeni bir müşteriye ürün satma olasılığı yüzde 15 iken mevcut müşteriler için bu olasılığın yüzde 50 olduğu göz önünde bulundurulduğunda, müşteri ilişkilerini teknolojinin yardımı ile yönetmek neredeyse kaçınılmaz bir hal alıyor.
CRM süreçlerinde BT’nin avantajları
GD Holding bünyesinde geliştirilen TRCRM de özellikle KOBİ’lerin iş süreçlerinde bilişim teknolojilerinden en iyi ve en kolay şekilde faydalanmalarını amaçlıyor. KOBİ’ler TRCRM ile profesyonel bir CRM (Müşteri ilişkileri yönetimi) sisteminde olması gereken tüm özelliklerle iş süreçlerini kolayca takip edebiliyor, kârlılık ve verimliliklerini artırabiliyor.
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!