Görüntülü Görüşme ile Dijital Dünyada Hizmet Sunmaya Devam Edin

Çağrı Merkezi, Müşteri Deneyimi Yönetimi alanında 25+ yıllık birikime sahip olan Asseco SEE, görüntülü görüşme (video call) çözümünü Genesys’in müşteri hizmetleri platformuna entegre etti. Avrupa’nın en büyük 6.

Teknoloji 23.07.2020, 12:13 23.07.2020, 12:13
Görüntülü Görüşme ile Dijital Dünyada Hizmet Sunmaya Devam Edin

Çağrı Merkezi, Müşteri Deneyimi Yönetimi alanında 25+ yıllık birikime sahip olan Asseco SEE, görüntülü görüşme (video call) çözümünü Genesys’in müşteri hizmetleri platformuna entegre etti.


Avrupa’nın en büyük 6. yazılım firması Asseco Grup bünyesinde faaliyet gösteren Asseco South Eastern Europe (ASEE),  görüntülü görüşme (video call) çözümünü Genesys PureEngage ve PureConnect platformlarına entegre ettiğini duyurdu.  Yapılan açıklamada, özellikle Covid-19 karantina sürecinde firmaların müşterilerine görüntülü görüşme kanalı ile güvenli hizmet sunmaya devam etmelerinin önemine değinildi.

Son zamanlarda mevcut müşteri destek hizmet trendlerinden yola çıkarak, firmalar müşterileri ile etkileşim için dijitalve self-servis kanallarına  yatırım yaptı. Karantina sürecinde ise, firmalar dijital teknolojilere her zamankinden daha fazla ihtiyaç duydu. Bu yüzden, büyük veya küçük ölçekli tüm firmaların çok kanallı müşteri deneyimi sunması ve görüntülü görüşme (video call) ile müşterilerini desteklemesi daha da önem kazandı.

ASEE Türkiye Ülke Lideri Hatice Ayas, “Öncelikle en kısa zamanda hep beraber sağlıklı günlere tekrar kavuşmamızı dilerim.  Karantina süreci, bizlere bir kez daha gösterdi ki dijital olarak altyapısı hazır olan firmalar bu süreci daha kolay yönetiyor. Biz de Asseco olarak, bu süreçte müşterilerimize kolaylık sağlayacak çözümler sunmaya devam ediyoruz.  Bu çözümlerden bir tanesi de, müşteri deneyimi yönetimi alanında sunduğumuz görüntülü görüşme yani video call çözümüdür” dedi.

Çağrı merkezi altyapısına ek bir iletişim kanalı olarak entegre olan, görüntülü görüşmenin verimine değinen Hatice Ayas, “Video call çözümünü günümüz ihtiyaçlarını göz önüne alarak bünyemizde geliştirdik ve iş ortağımız Genesys’in müşteri hizmetleri platformlarına entegre ettik.  Genesys kullanan veya var olan çağrı merkezi altyapısını Genesys ile yenilemek isteyen kullanıcılar, görüntülü görüşme kanalına kolaylıkla sahip olabilir.  Çözümümüz, bankacılık, sağlık hizmetleri, sigorta ve perakende gibi birçok sektörde kullanıma uygun ve hazırdır” dedi.

 

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@