İş Bankası'ndan Dijitalde Sıra Dışı Bir Müşteri Deneyimi

Türkiye İş Bankası’nın kredi kartı markası Maximum’un desteği ile bir start-up girişimi olan POI Labs tarafından geliştirilen ‘Piri sesli yürüyüş turu uygulaması’nı telefonlarına indiren kullanıcılar, geçmişle günümüzü birleştiren hikâyeler eşliğinde şehri gezebilecek. İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Sezen, müşterilerinin yol arkadaşı olma ve onlara değer yaratma stratejisi kapsamında yürüttükleri çalışmaları, girişimlerle yaptıkları işbirlikleriyle geliştirdiklerini vurguladı.

Teknoloji 01.12.2016, 16:45 01.12.2016, 16:45
İş Bankası'ndan Dijitalde Sıra Dışı Bir Müşteri Deneyimi
Türkiye İş Bankası’nın kredi kartı markası Maximum’un desteği ile bir start-up girişimi olan POI Labs tarafından geliştirilen ‘Piri sesli yürüyüş turu uygulaması’nı telefonlarına indiren kullanıcılar, geçmişle günümüzü birleştiren hikâyeler eşliğinde şehri gezebilecek.
İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Yalçın Sezen, müşterilerinin yol arkadaşı olma ve onlara değer yaratma stratejisi kapsamında yürüttükleri çalışmaları, girişimlerle yaptıkları işbirlikleriyle geliştirdiklerini vurguladı.  Sezen,  “Bir taraftan müşterilerimize değer yaratalım, onlara uçtan uca ideal bir müşteri deneyimi yaşatalım stratejisini takip ederken, bir taraftan da girişimcilerle işbirliği yaparak bu yaratılan değeri katlamayı, genişletmeyi amaçlıyoruz” dedi. Sezen, gerçekleştirilen işbirliği ile Türkiye’nin kültürel varlıklarının hikâyeleri ile birlikte tanıtılarak geleceğe taşınmasına katkıda bulunduklarını hem de şimdiye kadar müşterilere yönelik değer yarattıkları birçok uygulamaya bir yenisini daha eklediklerini vurguladı.

 

Yorumlar (0)
Yorum yapabilmek için lütfen üye girişi yapınız!

Gelişmelerden Haberdar Olun

@